NA: Once in a lifetime... Grand Seiko - Limited

Prachtig! Ik heb zelf een snowflake, maar ik denk dat deze zelfs nog mooier is. Veel draagplezier!

1 like

:wink: Ik denk het wel al is het toch wel een heel ander horloge. Ik kijk het nog even aan.

1 like

Wat een mooi verhaal en keuze. De beste IMHO. Geniet er van!

1 like

Duidelijk, bedankt voor de info! :thumbsup:

2 likes

Ik denk dat ik namens meerdere mensen spreek als ik vraag om nog meer foto’s…!

2 likes

Ik zal morgen het een en ander posten. Beloofd!

1 like

Eerst was deze ‘maar’ de 3de keuze bij mij persoonlijk van je laatste twijfel-topic maar ik moet mijn mening herzien bij de foto’s die je post Jaco. Heel mooie kast, scherp, geen franjes. En dan die hooggepolijste wijzers :yum:
Geniet van je once in a lifetime-NA :ok_hand:

1 like

Dank je John, ja hij is echt geweldig!

1 like

Ja maar, even stilte … wat een mooi horloge !
Alles goed en mooi en niks verkeerd of dat beter kan.
Hoe leg ik mij Zelf uit dat een Rolex oid de top van de horlogerie is? Ik ken persoonlijk iemand die in Joure erg mooie horloges maakt maar dit is de essentie van een horloge en maakt de rest overbodig. Ik begon met een Seiko en eigenlijk eindig je ook met het ultieme horloge en dat is ook een Seiko .

2 likes

Naar aanleiding van je vraag én mijn belofte van gister (ook Tom @tompj) en nog wat pb-tjes erover een nieuw topic met alleen foto’s aanmaak.

Je ziet ze zo verschijnen.

2 likes

Erg mooi! De perfecte maat ook met 38mm en een erg mooi uurwerk zit erin. Ik hoop dat je er lang plezier van hebt!

1 like

Fantastisch! Ben er stil van!

1 like

Fantastisch. Koester het en geniet ervan, mooi om een laatste cadeau van je vader te kunnen krijgen.

1 like

image

3 likes

Very, very nice. Met Candide eens dat dit waarschijnlijk het mooiste horloge is, ooit.

1 like

zeer fraai! wanneer wordt die geflippert?? :stuck_out_tongue: GS blijft bijzonder!

1 like

Helaas, deze wordt niet geflipperd vanwege de voornamelijk ook emotionele waarde. :wink:

Op termijn zal deze als het goed is terecht komen om de pols van de volgende generatie.

1 like

het was ook een grapje… zou wel erg zijn om na het mooie verhaal deze in het te koop gebied te zien staan :stuck_out_tongue:
veel plezier ermee!

2 likes

Dank je! :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je GS. Deze horloges hebben een ongekende afwerking. Je moet al wat andere horloges gehad hebben om ze echt naar waarde weten te schatten. Hier koop je geen imago maar wel topkwaliteit en ultieme finesse. Ook nog een fotootje erbij van mijn eigen GS. Voor zover ik weet zijn er van deze SBGR305 maar 3 naar de Benelux gekomen. Tenminste via het officiële circuit. Wereldwijd zijn er 968 van gemaakt. De visueel vergelijkbare versie zonder datum is nog veel mooier maar helaas ook heel veel duurder.

8 likes