NA. Ontgroening schoondochter

Hoi.

Kleine NA, want leuk!
De situatie
Vrouw en 3 kids.
Kind 1 gek op horloges, hij zal niet uit de erfenis verwijderd worden.
Kind 2, vind horloges leuk en dus ze mag blijven .
Kind 3, draagt graag een horloge en dus zal ik hem als kind aanhouden.
De vrouw, heeft leuk pols spul dus scheiding niet in het verschiet.

De aanhang.
Kind 1, schoondochter heeft er niks mee…
Gaan we een poging voor wagen en als het niet aanslaat, daaaaaaag.
Kind 2, vrijgezel.
Kind 3, schoondochter draagt glimmend mode spul. Maar he, ze draagt iig iets om de pols… als ze 18 word en er nog is koop ik wat leuks voor haar.

De NA…schoondochter kind 1 heeft er niks mee…
Echt he…
Dus de NA is een poging tot een intrede in het leuk vinden van horloges want kind 1 gaat in zijn leven te vaak te dure horloges kopen en een dame aan je zijde die dat kan waarderen of zelf leuk kan vinden is wel zo fijn.

De dame is 19.
Meisje meisje…

Dusssss, aanschouw

We kennen de prx allemaal, ga mij dus niet uitsloven met bergen fotos.
De kleur telt, 35mm roze girl power.

We gaan het meemaken.

Ik is blij, nu de dame nog

Doei.

122 likes

Dat is prima kwaliteit hoor zo een Tissot.
Heeft ze zomaar 20 jaar plezier van.
Beseft ze snel dat 1 horloge voldoende is.

4 likes

Leuk toch… Ben benieuwd wat ze zal zeggen

1 like

Als zij er niet blij mee is, ken ik nog wel iemand hoor!

2 likes

Ow Jeetje… Dat zou een backfire zijn zeg

3 likes

Een collectie bestaat nooit uit één horloge :face_with_peeking_eye:

3 likes

Benieuwd of het een blijvertje is… Het horloge :sweat_smile:

2 likes

Vrouw en 3 kinderen.

Nooit helemaal goed in de ogen van de ouders. Maar wat vind de aanhang van hun schoonouders? :wink:

Hopelijk nog aan een echt horloge te krijgen…

Super gekozen! Een echt dames horloge. Ik hoop van harte dat ze 'm echt mooi vind.

1 like

Ze hoeft alleen nog maar horloges goed te vinden en het is een topper.

Ze zijn graag bij en met ons, denk dat we het wel goed doen.

2 likes

Heel tof horloge! Mooi cadeau.

Toevallig heeft mijn vrouw dit horloge ook en draagt het bijna iedere dag. :slight_smile:

2 likes

Dat is gewoon kraakheldere logica :grin: Ze mag blij zijn met zo’n genereuze schoonvader. En een PRX kun je gewoon niet fout mee gaan. Nou maar hopen dat je plannetje werkt. Veel plezier met deze prachtige aanwinst voor je schoondochter!

4 likes

:thinking: waarom alleen voor girls? Ik heb twee PRX’en in 35mm, prima maat voor een medium pols (40 draagt veel te groot), en de kleur vind ik erg tof, tenminste echt roze, niet zoals al die verwaterde kleurtjes die niet echt roze durven te zijn. Jammer alleen dat 'ie quartz is.

5 likes

Mooie versie. Veel plezier ermee voor haar.

2 likes

Wat een goed gebaar. Slim. Toffe keuze ook. Benieuwd wat ze ervan gaat vinden :thinking:

3 likes

Maat is zeker ook voor sommige mannen maar de wijzerplaat kleur is 100% vrouwelijk.

1 like

Voor “niet horloge verzamelaars” is dat een prima keuze, geen omkijken naar behalve de wissel van zomer- naar wintertijd en v.v.

3 likes

:joy: :joy: wat een lulkoek, excuzes le mot…

Ja hoor, ik zie veel jongeren (15-18) op mijn werkplek met echte horloges rondlopen, vaak quartz, maar hier en daar ook wel automaten. Paar Tissots voorbij zien komen, paar Daniel Wellingtons, MoonSwatch, Baume & Mercier, best wat Seiko’s. Vrijwel geen smartwatches.

3 likes

Als ik deze kleur wijzerplaat zou dragen begint mijn vrouw serieus te denken dat ik op mannen val :joy:

4 likes

Ha, gaaf hoor. Hou je ons op de hoogte of je schoondochter vanaf nu met een schuin oog naar je horlogedoos gluurt?

100% is wat veel. Ik durf wel te stellen dat er weinig mannen zijn die dat echt kunnen rocken. Krijg altijd heftige ANWB koppeltjes vibes waar vrouwlief het roze polo voor manlief heeft gekocht.

4 likes

Leuk hoor!
Dat ze er maar lang van mg genieten!

3 likes