Oh ja, dat soort stellen…de man met de armen gekruist voor de winkel gelaten wachtend tot “de vrouw” naar buiten komt met textiel, liefst kleurloos, liefst een maat te groot ander zie je de pens en de manboobs te goed. Kleding kopen omdat je nou eenmaal niet naakt rond kunt lopen.
Goede uiteenzetting van de situatie. Helder. Goed plan, mooi horloge. Succes
Leuk cadeau!
Joh.
Kleuren hebben een geslacht!!!
En wie heeft dat verzonnen voor jou?
Mijn beste,
Gefeliciteerd!!
Veel draagplezier met deze familiaire tijdgeest.
Orologio Signaturis Temporis
Uitstekende keuze!
Daar is dan klaarblijkelijk weinig voor nodig.
Ik ga helemaal niks opschonen. Hoewel? Een beetje. Ik verzoek iedereen heel vriendelijk om bij het onderwerp te blijven! Als een topic(titel) je niet aanstaat kun je het topic op negeren te zetten of vlaggen zodat de moderators er een oordeel over kunnen geven.
Terug naar het onderwerp, de NA ten gunste van de schoondochter van @Mozaiek.
Dank!
PS Reacties op deze mededeling zullen worden verwijderd. Ik ben via PB bereikbaar voor feedback.
Ben benieuwd of de schoondochter hem mooi vind. Hou ons op de hoogte. Ze kan altijd lid worden van ons forum.
Rare NA. Ik heb niks tegen een roze PRX, ik zou je feliciteren als je 'm voor jezelf gekocht had.
Even los van de nogal foute titel: Ik hoop echt dat je tenminste onderzocht hebt of dat haar stijl en kleur is, zeg maar. Want “shrink it and pink it” is niet per se de meest populaire move, als ik de vrouwen mag geloven die ik over bevraagd heb over wat ze mooi vinden.
Ik ga je dus met deze NA feliciteren op het moment dat de dame in kwestie het daadwerkelijk een geslaagde actie vindt, en dan niet uit beleefdheid, zeg maar. Ik hoop echt voor je dat dit niet cringe of genant wordt.
God zij dank. Ben ik het een keer niet.
Vrouwen zijn slimmer en pragmatischer dan mannen, en kunnen vaak quartz beter waarderen. Of die twee feiten met elkaar te maken hebben laat ik aan je eigen fantasie over.
Ik houd erg van roze. Ben ik ook vrouwelijk, of ben ik gewoon een man die toevallig een bepaalde frequentie electromagnetische straling kan waarderen?
Ik koop dus ook m’n eigen roze polo’s, dank je wel. En overhemden. En horloges.
Ik weet niet of dit echt feiten zijn.
Je kent me een beetje…
Dit is zeker haar stijl en dragen zal ze het zeker, er is vooronderzoek geweest .
Mijn NA is wat directer dan de werkelijkheid.
Vanavond krijgt ze haar cadeautje
Spannend man.
Een persoonlijk cadeau voor iemand die je in je familie wil begroeten.
Voor jou nog spannender dan voor haar.
Ik deel je enthousiasme.
Maar reken er niet op dat ze net gaat doen alsof het een geschenk uit de hemel is.
Want dat doen tenslotte louter HF leden.
Exiting times, houd ons op de hoogte. Altijd een risico om zo’n uitgesproken kleur te nemen. Mijn dochter die altijd voor kleur was moest niets van een roze PRX hebben maar wel van een roze Cartier tank dus kleur alleen is geen gegarandeerd succes.
Haha ja het is een kwestie van opvoeden
Kind 1 heeft zijn best niet gedaan om zijn vriendin lekker te krijgen voor horloges…ligt niet aan jou, wel tof dat jij het ook nog probeert
Ach, zolang hij maar niet naar háár horlogedoos gluurt, zullen ze graag elkaars schoonpa en schoondochtâh zijn.
Als ze deze kleur kan waarderen, is ze ‘in da family’ voor 't gehele leven.
Spannend. Ik had geaarzeld om zoiets te doen omdat ik horloges, schoenen, en kleren intens persoonlijke dingen vind, maar ik wens je succes. Laat je je zoon het geven, trouwens? Dat is ook nog een optie.
Check
Mijn buur koopt nooit zelf zijn kleding. Hij is een internationaal georiënteerde zakenman binnen de EU, dus kleding is voor hem echt van groot belang.
Volgens hem is zijn vrouw de kledingexpert in hun relatie, omdat zij kleur en stijl van ieder nieuw (mode)jaar en dito --seizoen feilloos aanvoelt en hem daardoor dagelijks up to date kan laten zijn.
Mooi. Je legt de lat wel gelijk hoog voor haar volgende schoonvader