Na onverwacht mazzeltje toch nog NA. Seiko

Hallo iedereen.

Paar weken door defect in de huishoudelijke apparatuur hier een mooie deal moeten laten lopen met een handopwinder. Maar door een mazzeltje toch wat kunnen kopen.

Iets wat ook al wat langer op mijn lijstje stond. En het lijkt wel een beetje of ik nu ook het seiko virus want dit is de tweede seiko die ik nu heb.

Ik weet niet of hij mij iets te groot is met mijn hele ieniemie polsjes, maar door de lugs kan het net, of denken jullie daar anders over?

Dus nummer 3 van mijn naar waarschijnlijkheid 5 piece collectie is een feit (Dat heet wat niet meer de deur uit gaat)

Maar voor nu even genoeg tekst. Foto’s

Bedankt voor het lezen :smile:

6 likes

Gefeliciteerd, ziet er mooi uit.

Ik vind hem veel te groot voor je pols :blush:
Verder vind ik het wel een mooi horloge! Proficiat, en laat je pret door mij zeker niet bederven :wink:

1 like

Super horloge.
Heb er zelf ook naar gekeken maar ook voor mij veel te groot… :wink:

Ik vind hem zo op de foto veel te groot, als je daarmee gaat zwemmen zak je gelijk naar de bodem. :confused:
Toch als jij eraan kan wennen en hij zit comfortabel gewoon dragen, maar je volgende aankopen een paar mm kleiner nemen, dan kom je uiteindelijk wel tot iets dat helemaal bij jou hoort.

grt. Gerard

1 like

Gefeliciteerd! Een Sumo is altijd goed. :wink:

Mijn beste,

Een solide aankoop!!
Veel plezier er mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mooie klok lijkt doch lijkt ietwat groot aan je pols. Als jij er blij mee bent is iedereen blij :grinning:

Dank jullie wel voor jullie eerlijke reacties… :smile:

Door de gebogen lugs past die net. Lijkt inderdaad wat groot maar draagt comfortabel. Eerste reactie was zoals @Tissot62 zegt solide als in ‘man wat zwaar aan de pols’ maar na een paar uur went dit wel snel.

Mooi horloge. Gefeliciteerd ermee. :+1:

Mooi sumo, draag hem met plezier👍

Gefeliciteerd, mooi horloge. En de grootte, dat is een relatief begrip, voor iedereen anders :smiley:

Véééls te groot voor jouw polsje, stuur maar gauw op naar mij, die staat mij zeker beter!! Ik wil de verzendkosten wel betalen :smile:

Nee alle gekheid, pracht klok man! Wat kan het jou schelen wat een ander vindt! :+1:

Sorry, dit is echt een factor vier te groot vind ik.

Erg jammer maar echt te groot !!!

Lekker dragen deze mooie aanwinst, en op naar de volgende.

Het feit dat je vraag stelt over de grootte, betekent m.i. dat je twijfel hebt.
Voor mij zou het te groot zijn, maar als jij het mooi vind, gewoon doen!!
Niet meer deze thread kijken & vrolijk dragen :wink:

1 like

Kwestie van passend maken: :smile:

ga je lekker te buiten aan:

3 likes

Ik vind het horloge ook helaas te groot voor jouw pols.

Gefeliciteerd met deze topper!
En weet je, het is heel moeilijk om vanaf een wristshot in te schatten of een horloge te groot is of nét kan. Ernie Romers van WUS heeft een keer een interessant stuk geschreven over het vertekenende effect van wristshots. Hij beschrijft, met foto’s als bewijs hoe een wristshot een horloge (volgens mij) 10 % groter doet lijken. Ik kan dit alleen maar onderschrijven. Daarom zien veel vintage horloges er op een wristshot geweldig uit, terwijl ze in het echt toch vaak een maatje te klein zijn.
Dus, op jouw foto’s (wristshots) toont het horloge te groot (overhangende lugs). Maar in het echt ziet dit er waarschijnlijk minder ‘dramatisch’ uit. Je kunt dit bijvoorbeeld zelf checken, door van een afstand een foto te nemen van je arm met het horloge. Je zult zien dat dit er meteen een stuk beter uitziet.
Veel plezier met je aanwinst!