NA: Op het eerste gezicht

Lekker topic en dito horloge :+1: Veel plezier ermee

1 like

Men doet maar. Zij hoeven hem niet om te doen, ik wel. Ik ben het wel eens dat een leren band op een duiker een bijzondere combinatie is hoor maar om er nou een punt van te maken…

Ik vrees het ook.

Precies elk horlogemerk heeft wel ergens overlap met een ander merk.

Ik heb mijn Invicta Pro Diver tot 1,40m gebracht met een handstand in het zwembad :sunglasses:

Ik ben geen purist, dat moge duidelijk zijn met vijf Chinezen in de collectie maar smartwatches… :face_vomiting:. Ieder zijn ding hoor maar voor mij hoeft dat niet.

Thanks!

2 likes

Wat een grappige en entertainende NA post.

:rofl:

Met zoveel NAs, kan je ook wel een Schwarzkopf doen.
Geniet ervan. Veel draagplezier.

1 like

Deze ontgaat me even… Mijn haren wassen bedoel je?

Gefeliciteerd en bedankt voor je leuke NA verslag. :+1:

1 like

:wink: Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst Piet :ok_hand:

1 like

Een horloge aan beide armen dragen zoals general Schwarzkopf.

2 likes

Leuk verhaal en een zeer mooi horloge​:ok_hand:t4::ok_hand:t4: erg veel draag plezier :+1:t4:

1 like

Aha! Wellicht had hij ten tijde van de Golfoorlog nog niet van een GMT horloge gehoord.

Leuk verhaal, inderdaad een mooie omdoos en een leuk horloge. Geniet ervan :wink:.

1 like

Mooi. Veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Fijn om te lezen.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Doet me nog steeds aan Steinhardt denken. Die met een scheur waren echt geld waard. Maar goed, dat is erg lang geleden.

Geniet van je horloge.

1 like

Je zult maar een kunstgebit hebben… :smiling_face:

Tuurlijk maar die Blancpain is een heel mooi horloge dus daar is niets mis mee. :heart_eyes:

Kijk, dat moeten we hebben. :muscle:

Helemaal mee eens, van harte gefeliciteerd met de NA en veel draagplezier gewenst! :tada:

Dat laatste allerminst en jij juist bedankt voor dit leuke NA draadje. :pray::+1:

1 like

Dan is er niets aan de hand zolang je IQ er maar niet mee matcht.

Dankjewel!

1 like

Ik draag hem nu een half uurtje op dit bandje en ik moet zeggen dat ik hier al een stuk blijer van wordt.

Any thoughts?

3 likes

Ik ben niet zo van de duikerts, maar het goed en leuk geschreven verhaal `en de rode wijzerplaat maakt veel goed.
Met plezier gelezen en bekeken.

1 like

Dat kan natuurlijk. Ik ben in ieder geval blij dat het topic dan nog entertaining was. :+1:

1 like

Wel zuur voor Rubber.

1 like