Ook nog gehad, voor mij te groot.
Is proper afgewerkt, bezel droei wel goed bij mij.
Veel plezier ermee!
Ook nog gehad, voor mij te groot.
Is proper afgewerkt, bezel droei wel goed bij mij.
Veel plezier ermee!
Leuk beschreven en interessant geschreven NA topic. Best een leuke Spinnaker en de bezel is
Gefeliciteerd met deze sportieve NA
Leuk geschreven en zeer leuk horloge voor een echte stoere mannenpols. Voor mijn fijne polsjes veel te groot.
Kleur wijzerplaat is echt fantastisch en met het nieuwe bandje nog veel beter
Dat is me veel te oranje. Ik zou Chocoladebruin pakken, of latte/beige/lichtbruin of iets met taupe er in of zo.
Zie ook op deze kleurstalen onder de kop burgundy. Bij twijfel zwart, zwart of zwart. Niet met wit cross-stitching, want je ziet ook dat je stiksel op je oranje band veel te wit is. Da’s geen samenhangend verhaal.
Hmm, nu ik de foto nog eens terugkijk snap ik wat je bedoelt met oranje. In werkelijkheid is hij niet zo maar de kleur van de dial is net zo goed vertekend.
Voor de rest heb ik allen dit als alternatief in huis…
Uitstekend! Stiksels vallen niet zo op, dat is prima, dat was met dat Oranje veel meer contrast. Prima band, die rally.
Leuke NA ook
Die zijn voor de flyboys
Congrats met de Spin
En een duiker op leer is cool. In het eerste begin zaten ze ook op leer bij de kikkermannen. Die duikpakken waren toen zelfs van leer. Ingesmeerd met een dikke laag vet.
Leuke NA, leuk verhaal. Leuk merk!!
Leuk horloge. Kast lijkt ook mooi qua afwerking.
Veel plezier ermee
Geniet van je Spinnaker
Gefeliciteerd! Leuk horloge en leuk verhaal erbij
Mooi verhaal en dito horloge! Veel en mooi horloge naar mijn mening kwalitatief goed voor idd niet heel veel geld als ik ook naar mijn eigen Spinnaker kijk. Gefeliciteerd en geniet er van!
Lekkere knaller. Met mooie specs.
Geniet ervan met volle teugen!!!
Heel mooie Spinnaker. Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee. Erg leuk om je toedracht te lezen!
Gefeliciteerd en veel plezier!