NA: Oriënt Polaris

Ik was al een tijdje op zoek naar een GMT-horloge en ik heb heel wat afgezocht. Totdat deze weer beschikbaar was via Seriouswatches. Maar van de foto’s daar en het videootje werd ik niet veel wijzer. Ik schrok eerlijk gezegd over de kleur van de wijzers. Een presentatie van Mark (Long Island watches) haalde mijn twijfel grotendeels weg en ik heb het aangedurfd om dit horloge, zonder het in het echt gezien te hebben, te kopen.
Ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat geen enkele foto of video, welke ik gezien heb, de werkelijkheid benadert.
De meegezonden foto’s van mijn hand zijn niet echt top en ik heb idd geprobeerd om de lichtinval zodanig te “pakken” dat de blauwe kleur van de wijzers goed zichtbaar zou worden. Deze foto’s benaderen de werkelijkheid dus slechts deels.
Het is misschien niet jullie keuze maar ik ben er, mede door mijn beperkt budget, hartstikke blij mee.

58 likes

Heel strak .gefeliciteerd met een pracht horloge .

1 like

Mooie Orient! Prima koop, gefeliciteerd!

1 like

Wat een prachtig horloge en wat zijn die wijzers fraai blauw op die plaat.
Ik heb zelf deze, maar ik vind de jouwe eerlijk gezegd mooier.

4 likes

Met een Orient zit je altijd goed!

3 likes

Die mag er zijn hoor, veel plezier ermee! :ok_hand:t2:

1 like

super mooi!!! Orient is echt kwaliteit en waar voor de hardverdiende centen!

Draag Orient graag,

2 likes

wat een mooie! leuke details op de wijzerplaat

1 like

Die blauwe wijzers zijn super gaaf en GMT is altijd +1. Proficiat met deze zeer mooie aanwinst!

1 like

Inderdaad niet zo snel mijn keuze, maar niet omdat er iets mis is het het merk of horloge an zich.
Maar meer omdat ik op reis, meestal met vakantie ben. Dan heb ik kaki broeken, casual overhemd, etc aan, waar dit horloge imho niet zo staat. Ik zou dan eerder voor iets a la Rolex Explorer 2 ofzo kiezen.
(Edit: zie net dat proenski een ander Orient gmt voorbeeld plaatste. Die stijl zou meer mijn keuze zijn. NA: Oriënt Polaris)

Maar als je wat netter gekleed gaat op zaken reis ofzo, en een niet duur maar wel een goed mechanisch GMT horloge mee wilt, lijkt me dit een mooie keuze.

Proficiat!

2 likes

Mooie dial en wijzers! Veel plezier van deze mooie aanwinst!

1 like

Prachtig, kende deze niet. Veel draagplezier gewenst!

1 like

:thinking: Rolex bedoel je?

1 like

goh… ik heb deze :slight_smile:

1 like

Hm…
Qua kleuren toch iets minder dan de mijne :thinking::joy:

1 like

Erg mooi horloge.
Veel draag- en kijkplezier gewenst.

1 like

Nou zeg.Ik vind hem heel mooi hoor.Van harte met deze.

1 like

Is al een dag ouder (Zie jouw en mijn datum :slight_smile: )

2 likes

Ja, ze verkleuren snel :grin:

2 likes

Mooie aanwinst :grinning: , geniet er maar van!

1 like