NA: Oriënt Polaris

Nu heb ik Orient heel hoog zitten maar dit is appels met peren vergelijken natuurlijk :wink:

Explorer II? Man, die heeft niet eens een draaibare bezel. Dan ben je beter af met een Glycine Airman, of dit:

3 likes

Eyecatcher! Mooi hoor!
Veel plezier ermee :+1:

1 like

Mooie orient hoor!

1 like

Inderdaad

1 like

Een echte vent heeft een Orient…

4 likes

Heb dat horloge sinds eind 2017 in beeld. Destijds echter gekozen voor een Roamer Rotodate… Zag vorige week dat SW hem weer te koop heeft. Zou dit horloge graag nog eens met stalen band willen bezitten, maar heb geen idee of er een stalen band voor te krijgen is…

1 like

Nee, geen gmt master ofzo. Bij een gmt heb ik liever geen draairing voor 2e tijdzone.

Of hij moet vastgezet kunnen worden, zoals een airman.

1 like

Dankjewel voor al die snelle en spontane reacties!!!:grinning::grinning::grinning:

1 like

Van harte!
Ik vind het een mooie Oriënt, veel draagplezier :+1:

1 like

:+1:

3 likes

Mijn beste,

Een aantrekkelijke aanwinst, voor “lekker lang horloge-plezier”!!
Ik wens je er dan ook een gelukkige tijd mee.:watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Heel mooi! Geniet ervan!

1 like

Prachtig ding!!!
Geniet er van!

1 like

Heel mooi, van harte.
Kan hem op seriouswatches niet vinden :thinking:

1 like

3e pagina 8e rij 1e horloge(van links naar rechts)

1 like

Allemaal bedankt voor de leuke reacties en de vele likes!!!

Mooi ding! Vooral dat blauw springt er heel goed uit, als dit zoals je zegt nog mooier is in het echt moet ik er maar snel eentje bekijken. Ga nu mezelf ook maar eens wat meer verdiepen in Orient, heb de naam hier pasgeleden voor het eerst voorbij zien komen maar nu ik dit horloge zie.

1 like

Heele mooie dial!

1 like

Prachtig :ok_hand: …Veel plezier ermee :+1::grinning:

1 like

Hij is fantastisch mooi !
Die blauwe hands, die dail… te gek !
Die indices… perfect !
(en dan toch ff zeiken, maar da’s persoonlijk, ik ben tegenwoordig anti date. Slechte ogen, vandaar…)

1 like