NA: Oriënt Polaris

1 like

Dat is m !!!

1 like

Ik houd m’n hart ook altijd vast bij geblauwde wijzers, maar dat ziet er toch hartstikke strak uit?

Voor wat het waard is: Ik vind 'm zelfs veel beter in balans dan de Orient Star die hier genoemd werd. Mooi man, veel plezier er mee.

1 like

Vorig jaar de Oriënt Millennium aangeschaft. Zeker geen spijt van.

2 likes

Wat een leuke keuze…:+1:t3: Er zijn heel veel redenen om dit een mooi horloge te vinden, de kleur van de wijzerplaat, de verdiepte binnerand en opgelegde indices. (Als Oriënt 40mm kasten gebruikt ga ik er eentje kopen - ik ga snuffelen)

1 like

Maar oh man, de afwerking van de OS! Da’s echt van een ander niveau hoor :+1:

2 likes

De afwerking van een OS is idd beter, maar dat is imho niet wat bedoeld wordt.
M.i. wordt bedoeld dat het gezicht van de Polaris een stuk rustiger en meer doordacht is dan het gezicht van de Star seeker.
Ik heb ook naar de Seeker gekeken en mede door het feit dat ik deze een stuk drukker vond, is mijn keuze op de Polaris gevallen.
Technisch zijn ze volgens mij qua uurwerk hetzelfde.

Nogmaals allemaal hartelijke dank voor de fijne reacties!!

Mvrgr Jo

Dit is wél degelijk mijn keuze. Soms lijkt het er inderdaad op alsof alleen Rolex, Omega, Breitling, Grand Seiko, e.d. worden gewaardeerd. Echter, het merk Oriënt biedt zeer veel kwaliteit voor het bedrag dat je er voor betaalt. En niet iedereen heeft een budget van enkele ruggen voor een horloge. Gewoon een heel mooi klokje dit. Gefeliciteerd hoor!

3 likes

Hele mooie klok!

1 like