Ik was al een tijdje aan het lonken naar dit horloge. Mijn eerste Oriënt Star en het eerste horloge met een power reserve. Afwerking op hoog niveau als je kijkt naar de prijsklasse waarin dit horloge zich bevindt. Heerlijke retro-feel door het gebolde glas en de algemene looks.
Ik post dit weekend een verslagje als deze wat meer polstijd gekregen heeft bij mij
Heel mooi horloge. Misschien wel mooier dan de geeikte Seiko SARB in deze prijsklasse. Ik vind het zelf alleen jammer van de neon blauwe wijzers, die ogen erg goedkoop zo.
Ik vind net dat de wijzers het geheel een frisse sprankel geven. Akkoord ze zijn gespoten met een soort vernis ipv thermisch blauw maar ze hebben een mooi kleurverloop en doen de wijzerplaat eer aan. Als je het iets klassieker wil is dit model ook verkrijgbaar met gewone zilveren wijzers.
Wordt overigens m’n derde O-star.
Super kwaliteit voor een schappelijk bedrag met vaak complicaties waar bij andere merken de hoofdprijs voor betaald moet worden.
Top producten.
Bedankt! Ach, met de onlangs aangeschafte Aquis erbij liggen er wat veel duikers in de kist, een luxeprobleem. Daarom de Nami in de verkoop, alhoewel ik er al aan gedacht heb vandaag om deze uit verkoop te halen, is toch ook een leuk horloge. Keuzes, keuzes…
Een jaar geleden was ik hopeloos verliefd op precies dit horloge! Gefeliciteerd en veel draaggenoegen.
Ik zat er laatst weer naar te kijken. Als ik het me goed herinner, kostte hij toen EUR 429,-- en nu staat hij voor een lagere prijs in de boeken.
Waar heb jij dit pracht exemplaar gescoord?
(zie: Dressachtig, witte wijzerplaat, blauwe wijzers, automaat, onder de duizend euro: wie helpt me?)