NA: Oriënt Star Classic Power Reserve

Ik was al een tijdje aan het lonken naar dit horloge. Mijn eerste Oriënt Star en het eerste horloge met een power reserve. Afwerking op hoog niveau als je kijkt naar de prijsklasse waarin dit horloge zich bevindt. Heerlijke retro-feel door het gebolde glas en de algemene looks.

Ik post dit weekend een verslagje als deze wat meer polstijd gekregen heeft bij mij :wink:

Een paar kiekjes:

31 likes

Heel mooi horloge. Misschien wel mooier dan de geeikte Seiko SARB in deze prijsklasse. Ik vind het zelf alleen jammer van de neon blauwe wijzers, die ogen erg goedkoop zo.

1 like

Ik vind net dat de wijzers het geheel een frisse sprankel geven. Akkoord ze zijn gespoten met een soort vernis ipv thermisch blauw maar ze hebben een mooi kleurverloop en doen de wijzerplaat eer aan. Als je het iets klassieker wil is dit model ook verkrijgbaar met gewone zilveren wijzers.

3 likes

Gefeliciteerd ermee.

Ha, gisteren stomtoevallig de zwarte versie besteld. Me rot gezocht of iemand 'm al eens gehad heeft hier. Tot dit topic was het dus een nee.

Pracht horloge.
Veel plezier ervan.
.
.
Elf.

1 like

Mooie NA…veel plezier ermee🖒☺

1 like

Ziet er goed uit! Heel benieuwd naar je review.
Veel draagplezier!

1 like

Wordt overigens m’n derde O-star.
Super kwaliteit voor een schappelijk bedrag met vaak complicaties waar bij andere merken de hoofdprijs voor betaald moet worden.
Top producten.

2 likes

Leuk horloge. Veel draagplezier!

1 like

Leuke aanwinst! Proficiat!
Wel heel iets anders dan de Nami…

Maar dan niet met de stalen band. Wel een mooie donkerbruine lederen met prachtige gesp.
.
.
Elf.

Bedankt! Ach, met de onlangs aangeschafte Aquis erbij liggen er wat veel duikers in de kist, een luxeprobleem. Daarom de Nami in de verkoop, alhoewel ik er al aan gedacht heb vandaag om deze uit verkoop te halen, is toch ook een leuk horloge. Keuzes, keuzes…

1 like

Een jaar geleden was ik hopeloos verliefd op precies dit horloge! Gefeliciteerd en veel draaggenoegen.
Ik zat er laatst weer naar te kijken. Als ik het me goed herinner, kostte hij toen EUR 429,-- en nu staat hij voor een lagere prijs in de boeken.
Waar heb jij dit pracht exemplaar gescoord?
(zie: Dressachtig, witte wijzerplaat, blauwe wijzers, automaat, onder de duizend euro: wie helpt me?)

Heel erg mooi.

1 like

Mijn beste,

Chique verschijning!!
Mooi hoor!!
Ik wens je er een aangename tijd mee!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Mooi horloge! Voorlopig meer dan 50 jaar plezier😀(zo oud is mijn Oriënt). Gefeliciteerd!

1 like

Chique aanwinst, proficiat.
Mooie band, en dat gebolde glaasje staat ‘m goed

1 like

Mooi hoor.

1 like

Nice. Ook een fijne band zo te zien.
Ben benieuwd naar je verslag!

1 like

Erg mooi, gefeliciteerd!:+1:

1 like

Ja mooi hoor! Ik heb deze Classic in het zwart en verbaas me nog elke dag! :slight_smile:
Veel plezier ermee!! (Heb ik ook! :slight_smile: )

3 likes