Knap horloge, gefeliciteerd! Ook leuk dat deze geen gangreserve op de dial heeft. Orient Star heeft vaak veel te drukke horloges hierdoor, maar deze is echt knap.
Mooie kleur, gefeliciteerd met je aanwinst
@Dao, ik ben redelijk nieuw op het forum dus vergeef mijn wellicht dwaze vraag, maar betekent NA hier Not Available?
Nieuwe Aanwinst
Ahhhh bedankt! Ik kan dit horloge helaas nergens vinden op internet, anders had ik m waarschijnlijk meteen gekocht
Als ik kon zou ik hem ook terugkopen, heb hem allang niet meer maar enige horloge waarvan ik spijt heb van verkoop
Ahhhhh wat verschrikkelijk jammer, ik kan m ook nergens vinden. Ik vroeg me af, neigt die plaat in het echt meer naar die zalmkleur of naar roze?
Ja en door deze reacties en paar likes word ik weer opnieuw geconfronteerd met mijn ‘verlies’ hahaha
Hmm zalmroze?
De foto’s bovenaan zijn wel echt zoals ik ‘m me herinner. Meer zalm dan roze.
In het blauwe gedeelte staat dezelfde met een licht Beige plaat, mocht je interesse hebben in het model en ander kleurtje ook accepteren
Prachtig!
Ik verbaas me erover dat die nog niet weg is. Ze worden niet vaak aangeboden en het zijn echt toffe horloges.
Bedankt voor de tip in ieder geval! Ook zeker mooi, maar ben zelf een beetje verliefd geworden op die andere plaat
Excuus Excuus
Nietus!
Mijne was 34mm, niet 38mm
Om het leed te verzachten is er een zalmroze mod onderweg / in de maak
Wordt vervolgd.
Terecht. Prachtig! Leuk verhaal ook, en goed om te lezen dat @royke74 gewoon @royke74 is.
Oh. Shit. My bad.
Mij verbaast het ook: tof model en 38mm is perfect. Reden dat mij tegen hield om hem te halen is dat ie niet 100m waterdicht is met schroefkroon
Sneak preview
Heyy Dao,
Ik zag dat je spijt hebt van je verkoop! ik heb er eentje te koop staan mocht je geïnteresseerd zijn, ik heb je een dm op insta gestuurd