Nice! Toppertje…
Ben ik net mee bezig geweest. Helaas werden de gegevens (referentie en model) niet automatisch opgezocht in hun database. Ik heb ze daarop een email gestuurd met wat aanvullende gegevens waar ze om vroegen als het niet lukte.
Komt vast in orde.
Tuurlijk :
Mooi horloge! Heb je bericht ook even aan mijn vriendin laten zien… De reactie laat ik even achterwege
Geniet ervan!
Gr.Wander
Vreemd, op basis van het serienummer wordt (meestal) alles gevonden. Komt vast wel goed
Iedereen bedankt voor de lovende reacties! Ben er onwijs blij mee, draagt heel erg fijn (al moet ik toegeven dat de band momenteel iets te strak zit en ik dus een schakeltje terug bij moet laten zetten), maar dat zal de pret niet drukken hoor.
Ik wordt er wel onwijs door afgeleid, omdat ik steeds kijk naar de klok (ik lijk wel een klein kind op 6 december vandaag)… Dat zal vast wennen
Mooi man
Top klok en een top vrouw!
Dat is zeker een fraaie Oris.
Hou wel in het achterhoofd dat als een vrouw zo toegeeflijk is, er altijd een addertje onder het gras verstopt zit.
Oris altijd goed, heel fraai horloge, veel en lang plezier er mee.
…en wie krijgt er vanavond een extra servicebeurtje???
Veel plezier ermee
Super gaaf dat oranje erin
Gaaaaaaf!
Gaaf!
Wat is jullie polsmaat? Deze klapper heeft wel een flinke pols nodig lijkt me.
Je kan nooit een miskoop doen met een Aquis! Klasse! Veel draagplezier.
Mijn officiële polsmaat weet ik niet. Ik weet wel dat als je bovenop mijn pols kijkt deze 7 cm breed is zeg maar… Hoop dat je er iets mee kan
Deze 46mm kanjer heeft wel een beetje pols nodig, al is hij zeker niet veel forser als de Aquis Date 43mm. Brede lugs en de flinke bracelet maakt hem optisch forser. Heb zelf beide gehad, denk vanaf 18cm prima formaat, meer mag ook. Echt top duiker die je gewoon een keer (even) in je collectie wilt hebben👍
Welk type is dit?