NA: Oris Aquis Date

Beste mede forumgenoten,

Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Oris Aquis Date.
Het horloge is echt een plaatje, voelt perfect aan.
Ik ben er helemaal gelukkig mij, met mijn eerste echte duiker!

Nog lang over getwijfeld om eerst door te sparen voor een Omega Seamaster 300m diver, uiteindelijk toch maar gekozen om eerst deze aan te schaffen, ik ben nog jong zat om in de toekomst een Seamaster aan te schaffen.

Voorlopig blijft dit even mijn laatste aanschaf. (aldus mijn vrouw)

Hierbij wat foto’s (niet echt bijzondere kwaliteit, helaas)

Bedankt voor het kijken,

22 likes

Veel plezier ermee!

Mooie Aquis. Heb je ook de rubber band erbij?

Deze moet ik nog bestellen, even kijken waar ze voor een mooie prijs aangeboden worden.

Mooi, gefeliciteerd!

Pracht klok👍

Super aanwinst! Proficiat!

@ArendW Misschien met wat korting gelijk de zwarte en oranje band erbij kopen. Kan je leuk bandjes wisselen en geef je de klok wat kleur.

@Myspeedyworld toevallig een adresje? :slight_smile:

Ik moet zeggen dat de 43mm niet groot draagt, Ben er helemaal happy mee…

Gefeliciteerd. Ik vind zelf een Aquis veel leuker, onderscheidender en reëler geprijsd dan een Seamaster. Maar goed, dat moet iedereen natuurlijk zelf weten.
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst. En ja, ik weet hoe lastig het kan zijn om een vrouw te overtuigen dat je met twintig horloges nog steeds een nieuw ‘nodig’ hebt… :wink:
Oh man, je eerste duiker… Ik weet nog, mijn eerste duiker. Lang geleden, toen zeemonsters de zeeën nog onveilig maakten… :confused: :stuck_out_tongue_winking_eye: Anyway, geniet ervan!

2 likes

Van harte!

Mooie tijdloze duiker, staat op mijn lijstje dit jaar al moet ik nog een keuze maken tussen de vele varianten.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Prachtig horloge.

Super mooie aanwinst! Gefeliciteerd

Gratuliere!

Mooi. Gefeliciteerd.

Mijn beste,

Een fraaie duiker!!
Veel plezier er mee.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Een Aquis is nooit mis. Veel draagplezier toegewenst met je nieuwe aanwinst Arend.

Mooie klok hoor! Heb hem zelf tijdje geleden gepast, zat top en mooie afwerking. Alleen de ruimte tussen de schakels maakte hem wat grof om mijn pols. Toch blijf ik er wel een zwak voor houden.

Fuck it… Ik doe met je mee… Heb net dit exemplaar gekocht! Ik wilde hem het liefst op rubber.

10 likes

Ook gefeliciteerd met je aanwinst, Rubber staat ook echt erg mooi, hoe vind je dat dragen? heb ik geen ervaring mee.

1 like