Nou daar is ie dan, mijn eerste NA. Met dank aan @Sand, waarom vertel ik zo.
Omdat het horloge virus sinds een paar maanden steeds meer begon te kriebelen ben ik er toch eens op uit gegaan om het een en ander te passen. Een Speedy of een BB past helaas nog niet binnen mijn budget, dus ben ik verder gaan kijken. Zo kwam ik een aantal keer Oris tegen, mijn oog viel direct op de ProPilot, met Day Date. Deze is net een slag groter dan de Date en met mijn 20cm polsen is geen enkel horloge echt te groot.
Uiteindelijk besloot ik om mijn aankoop uit te stellen omdat ik niet zeker wist wat ik wilde doen. Wachten tot ik de Speedy of BB kon kopen of een horloge aanschaffen (ruim) binnen het huidige budget.
Mooi horloge! Bij jouw lijkt het een goed draagbaar formaat .
Er zijn hier mensen die ook van fotografie houden en derhalve ook de foto’s schieten met een mooi toestel ipv een mobiele telefoon. Wat heel erg kan helpen is zorgen voor goed licht, met het licht meeschieten en reflecties proberen te vermijden. Zelf ben ik er ook niet goed in, maar succes .
Heel erg gaaf !! Super mooie ORIS
Een Big Crown Pro Pilot staat ook nog op mijn lijstje
Veel draag plezier !
PS: Mooie foto’s maken kan best met een mooie / goede telefoon. Alleen rekening houden, dat als je inzoomed je veel noise (lees wazig) krijgt . Verder is licht inderdaad het belangrijkst denk ik. Liefst niet dat gele licht. En het best is denk ik gewoon daglicht.