Top en hoe zag het uurwerk eruit ?? Ook goor … of viel dat mee ?
Leuke voor en na… mooie aanwinst !
Congrats! Mooie vondst. Veel draagplezier.
Of dat of deze groezelige Seiko’s komen van 6ft under …
Klopt! Met (vintage) vulpennen is dat ook zo.
Vochtig is goed, schimmel niet.

en hoe zag het uurwerk eruit ?? Ook goor … of viel dat mee ?
Nee dat zag er goed uit. Vaak kan je aan de wijzerplaat wel wat zeggen over wat je van binnen zal aantreffen. En als ik de buitenkant zie denk ik ook niet dat het uurwerk super veel uren op de teller zal hebben.

wat een chaos
Ze hebben in Japan een heel andere manier van adverteren dan wij hier. Nieuwe grand seikos worden ook gewoon op zo’n zelfde manier geadverteert.

Vochtig en warm klimaat.
Ik bel even mijn ex of ze toevallig ook Japans was.
Alleen geen schimmel
Wauw, wat een vangst! Veel plezier ermee!
Heel gaaf
Geweldig gedaan en een prachtig horloge! Chapeau
Prachtig horloge, wat een geweldige vondst en zo mooi opgeknapt al!
Prachtig verhaal, uniek horloge en die gesp… prachtig. Moet goed voelen als je die dan zo uit je ultrasoon haalt.
Geniet ervan!
Applaus
Ziet er daar binnen ook netjes uit
Geen aanloopsporen van de rotor, dus rotorlager lijkt nog niet versleten, was bij de mijne toen wel het geval
Wauw! waar heb je die gevonden dan?
Ik vind hem erg mooi. Van harte gefeliciteerd! Ik had hem niet van 69 geschat ziet er nog erg fris uit (na jouw handelingen uiteraard). Veel draagplezier!

Ziet er daar binnen ook netjes uit
Geen aanloopsporen van de rotor, dus rotorlager lijkt nog niet versleten, was bij de mijne toen wel het geval
Als ze van buiten netjes zijn heeft het uurwerk niet zoveel uren op de teller dus is er minder slijtage. Een open deur intrappen natuurlijk maar dat is vaak wel een voordeel van weinig gedragen horloges kopen.

Wauw! waar heb je die gevonden dan?
Op yahoo auctions.