Absoluut; al zag de mijne er van buiten ook nog best redelijk uit (niet zo netjes als deze natuurlijk). Overigens was een originele automaatbrug met lager toen nog gewoon bij Seiko leverbaar voor een schappelijke prijs.
Wow mooi horloge zeg
Zo als deze nu is moet hij eigenlijk ook blijven. Zoals jij al aangeeft, dit is een oud horloge dan mag er best een krasje op zitten.
Heel veel draagplezier
Ik zal nog even moeten wachten. Ik heb hem gistren naar de horlogemaker gebracht
Dan heb je weer iets om naar uit te kijken
Ik kreeg vandaag een belletje van de horlogemaker dat mijn KS5626-7041 klaar is.
Die van mij ligt nu ook bij de horlogemaker Zou helemaal goed moeten werken maar er bleken meerdere dngen mis mee.
Leuke topic , ik herken het een beetje , ik ben gek van Russische klokjes en dan kan je er ook tegen aanlopen . Als het klokje service heeft gehad , veel draag plezier !
Hele mooie aanwinst! Heel erg veel plezier ervan
Dat datum verzet tandwieltje is vaak kapot. En daar is niet handig aan te komen.
Door HF cafe dit topic gelukkig alsnog niet gemist.
Gaaf zeg!
Veel plezier ermee!
En daarna weer met winst verkopen. Is ie al weg?
Heb je onlangs nog wat gekocht eigenlijk? Hoe is het met de Japanse veilinglibie?
Aan mij! Een afgetrapte KS.
Ik weet wat van wie het komt. Een aantal van mijn horloges heb ik al jaren. Wat is jouw record, 3 maanden? En dat gekke apple ding telt niet mee, dat is geen horloge.
Allemaal betaald van de op HF behaalde winst van de andere 90% van de horloges die door jouw klamme grijpgrage handjes zijn gegaan. Wanneer gaat je website live? Koekoeks Klokkenwinkel. Die naam krijg je zo gratis van mij. Lief toch?
Boeiend. Dat is een prima verdien model toch?
Ik heb een mooie KS voor een redelijke prijs, koekoek kan weer een paar maanden kip laten mishandelen.
Heb zelf de kennis, zin en tijd niet om door auction sites te gaan zoeken
White Chicken Watches. Ook wel een goeie naam ja.
Maar als het het R merk is hang je
Koekoek haalt ze wel uit Japan en heeft er een paar honderd.
Ik vind jouw handelen ook niet erg… maar doe het dan open. Denk dat dat mensen het meest stoort.
Ik heb best een aantal contacten in de vintage watch wereld en dat is gewoon ook koopjes scoren en voor meer verpatsen hoor.
Iedereen doet t.
Ah ik dacht al, hoe kom jij aan zo’n mooi exemplaar .
Tsja. Als je zelf de expertise niet hebt moet je m inkopen.
Bij polerouters durf ik het inmiddels zelf wel ;)… maar goed die heb ik 4.
Gaat het wel goed met je Ide, wil je erover praten. Of verveel jij je gewoon.