NA: Oude vieze Grand Seiko barnfind uit Japan

Absoluut; al zag de mijne er van buiten ook nog best redelijk uit (niet zo netjes als deze natuurlijk). Overigens was een originele automaatbrug met lager toen nog gewoon bij Seiko leverbaar voor een schappelijke prijs.

1 like

Wow mooi horloge zeg :ok_hand:t2:
Zo als deze nu is moet hij eigenlijk ook blijven. Zoals jij al aangeeft, dit is een oud horloge dan mag er best een krasje op zitten.
Heel veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Ik zal nog even moeten wachten. Ik heb hem gistren naar de horlogemaker gebracht :wink:

Dan heb je weer iets om naar uit te kijken :grin:

Ik kreeg vandaag een belletje van de horlogemaker dat mijn KS5626-7041 klaar is.

1 like

Die van mij ligt nu ook bij de horlogemaker :upside_down_face: Zou helemaal goed moeten werken maar er bleken meerdere dngen mis mee.

Leuke topic , ik herken het een beetje , ik ben gek van Russische klokjes en dan kan je er ook tegen aanlopen . Als het klokje service heeft gehad , veel draag plezier !

1 like

Hele mooie aanwinst! Heel erg veel plezier ervan :grinning:

1 like

Dat datum verzet tandwieltje is vaak kapot. En daar is niet handig aan te komen.

1 like

Door HF cafe dit topic gelukkig alsnog niet gemist.

Gaaf zeg!

Veel plezier ermee!

2 likes

En daarna weer met winst verkopen. Is ie al weg? :joy:

Heb je onlangs nog wat gekocht eigenlijk? Hoe is het met de Japanse veilinglibie?

1 like

Aan mij! Een afgetrapte KS.

:heart:

1 like

Ik weet wat van wie het komt. :innocent: Een aantal van mijn horloges heb ik al jaren. Wat is jouw record, 3 maanden? En dat gekke apple ding telt niet mee, dat is geen horloge.

2 likes

Allemaal betaald van de op HF behaalde winst van de andere 90% van de horloges die door jouw klamme grijpgrage handjes zijn gegaan. :joy: Wanneer gaat je website live? Koekoeks Klokkenwinkel. Die naam krijg je zo gratis van mij. Lief toch?

3 likes

Boeiend. Dat is een prima verdien model toch?

Ik heb een mooie KS voor een redelijke prijs, koekoek kan weer een paar maanden kip laten mishandelen.

Heb zelf de kennis, zin en tijd niet om door auction sites te gaan zoeken

1 like

White Chicken Watches. Ook wel een goeie naam ja.

1 like

Maar als het het R merk is hang je :man_shrugging:t2:

Koekoek haalt ze wel uit Japan en heeft er een paar honderd.

Ik vind jouw handelen ook niet erg… maar doe het dan open. Denk dat dat mensen het meest stoort.

Ik heb best een aantal contacten in de vintage watch wereld en dat is gewoon ook koopjes scoren en voor meer verpatsen hoor.

Iedereen doet t.

2 likes

Ah ik dacht al, hoe kom jij aan zo’n mooi exemplaar :sunglasses:.

1 like

Tsja. Als je zelf de expertise niet hebt moet je m inkopen.

Bij polerouters durf ik het inmiddels zelf wel ;)… maar goed die heb ik 4.

1 like

Gaat het wel goed met je Ide, wil je erover praten. Of verveel jij je gewoon.

1 like