Na overweging, too much alike?

Ik had al een gezocht geplaatst maar gezien twijfel gesloten. Ik vind afwisseling van kleur en complicaties leuk. Sterke voorkeur voor sportievere horloges. Sterke voorkeur voor Rolex.

Ik overweeg op dit moment derhalve 2 opties:

optie 1.een 116710ln voor naast de Hulk en de AK (beide in mijn bezit). Wat denken jullie Hulk en gmt too much alike?


Optie 2: de airking eruit en naar een 2 piece met de Hulk en de sd43.
Wellicht helemaal too much alike? Wel een mooi alternatief om het gemis van mijn verkochte Panerai te dichten welke nog wel goed op mijn pols past.

Toch wel lastige overwegingen.

4 likes

Optie 1 , dat is een mooi trio.

Reden voor mij zou zijn draagcomfort , de SD is wel een dikkertje.

SD please

1 like

Als ik de 43mm klatser kon hebben dan ging ik voor optie 2 want ohh wat is die gaaf…!!
Maar in dit geval koos ik toch voor optie 1, prachtig trio zo. Alhoewel ze wel alle 3 iets ‘groens’ hebben wellicht dat het op den duur gaat vervelen?

1 like

De GMT, sub en SD lijken wel veel op elkaar vind ik.

Ik zou 1 van die 3 voldoende vinden.

Ik zou zelf de Air King houden omdat het toch wel even wat anders is dan je andere horloges. Het is niet een heel populair model maar daarom vind ik het juist leuk om hem te zien. Zo op de foto staat hij erg cool. Iets meer understated dan je andere horloges en soms wil je dat.

De Seadweller vind ik mooi maar is ook echt een knots van een horloge. Zo aan de foto’s te zien kan je het hebben. Persoonlijk zou ik gaan voor de Air King en dan een van de anderen (persoonlijk de Sub).

1 like

Foto van de SD en de GMT2 zijn niet op mijn pols. De hulk en de AK wel.

Ik ben flink afgevallen en nog steeds bezig vandaar de verkoop van mijn panerai. ik twijfel dus nog wel een beetje over de sd43 wat is ook geen kleintje. Ik neig dus het meeste naar optie 1.

Vind persoonlijk die air king top !

Ik vind van niet en hoop snel een sub naast mijn GMT hebben.
Mischien toch wat overlap maar juist die lap is wat ik zo mooi vind :smile:

Prachtig met een DJ in het midden die het trio complementeerd :smiley::+1:

4 likes

Top, ik zou de blnr ook mooi vinden naast de hulk en de AK maar vind de premie echt te fors. AD is een long shot. Datejust vind ik te formeel dus vandaar de AK om soms een iets rustiger uitstraling te hebben.

Indien sd43 dan is de hulk mijn rustige verschijning :blush:

1 like

AK, Hulk en GMT lijkt mij een fantastisch trio :smiley::+1:

2 likes

100% optie 1 … de GMT naast jou Hulk en AK :star_struck:
Dan heb je een afwisselend trio mi.
De Seadweller doet mij persoonlijk niet veel (meer dan een GMT) , dan zou ik eerder voor een blnr gaan

Edit: de AK is een topper. Staat sinds jou NA topic ook op mijn ver’lang’ lijst. Nog bedankt daarvoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik moet ook eerlijk bekennen dat de AK me steeds meer gaat boeien. De twist, afwerking en het draagcomfort zijn echt top!

2 likes

Graag gedaan. Ik heb er 2 dan weet je dat alvast :sunglasses:

1 like

Je hebt er twee? :thinking:

yep. Op de laatste dagen van het jaar bij de AD gekocht. Op dit moment heb ik er 1 omgehad voor de foto’s en die ga ik als ik voor optie 1 ga definitief dragen. Indien ik voor optie 2 ga dan wordt deze verkocht. De ander ligt warm in de kluis.

2 likes

Daar ligt hij lekker voor de future :smiley::+1: Slim

2 likes

Optie 3: gouden daydate :heart_eyes:

2 likes

Optie 1! Perfect! :heart_eyes::+1:

Optie 1: er zijn betere opties, maar deze kan prima.

Optie 2: de mooiste eruit en een nieuwe lelijkste erin? (Sorry, ik vind die 43mm niet mooi).