Na overweging, too much alike?

Optie 2 is imo too much alike… De AK zorgt voor een mooi alternatief ernaast in elk geval. Of een mooie Panerai ernaast :wink:

1 like

Ha ha, helaas voor mij geen Panerai meer.

Optie 1 gisteren de gmt weer live gezien, echt een topper. plc is voor mij het enige wat me ervan zou weerhouden.
O ja en zoiets als budget ofzo :thinking:

Dan heb je wel minder dan twee weken van je gloednieuwe horloge genoten die je nieuw bij S&C hebt gekocht, maar ik stem voor.

Mijn werk schijnt nog niet klaar te zijn.

Jij had het in je vorige topic over een DJ rhodium dial, maar wat als je de Air-King eruit mikt en deze ernaast legt?

Ik kan me niet voorstellen dat jij met deze drie op rij dezelfde onrust hebt als nu.

5 likes

Ik zou zelf voor optie 2 gaan. Dat heeft te maken met mijn sterke voorliefde voor Dwellers, ben er gek op… ook op deze :heart_eyes: , ondanks dat ze nu wel weer heel erg op een sub gaan lijken door de cyclops.

Lekker hoor, zo’n lastige keuze!

Die OP is ook wel lekker hoor @HanDavinci! Ik ga bijna twijfelen… :wink:

1 like

Indien de op dan een witte.

Onrust valt mee. De hulk is er al lang en blijft. De Panerai vind ik heel jammer maar ik en anderen vinden dat hij te groot voor me is.

Ik vind de daydate tof maar niet voor mij. Ik heb een 36mm omgehad maar hij is het niet voor mij. De op is een optie maar dan hou ik liever de AK.

Dus al met al neig ik sterk naar optie 1.

4 likes

Gelukkig!

Meh.

Mag die dan tenminste in two tone?

Of één model ouder?

Haha nu plaag ik je.

Niet de Hulk en GMT, maar je zegt

Dan heb je twee van de drie in het zwart. Ik zou die Hulk en GMT nog wel naast elkaar leggen, de GMT en de Air-King niet :dancer:

Optie 1 is prima! Een heel lekker trio👌

De two tone, rolessor vind ik mooi maar op een of andere manier kies ik uiteindelijk toch voor staal. Ik voel me niet helemaal op mijn gemak met de gouden touch. Prijs technisch ligt het dicht bijelkaar.

Gmt en Ak in elkaars vaarwater had ik nog niet zo gezien. Het verschil tussen stalen bezel en de ceramische bezel maakt voor mij toch wel voldoende onderscheid om van de indices maar niet te spreken. Maar je hebt zeker een punt. Food for Thought

1 like

Nee joh… ik zou hem met alle plezier naast mijn Sub hebben :smiley:. De kleur zwart in de dial is de enige overeenkomst, voor de rest een totaal ander horloge.

Wat me opvalt, eerste 3 allemaal met groene accenten :thinking:

Dat vind ik er wel leuk aan. Al is de kleur groen van de hulk uiteraard niet te vergelijken. Beetje een groene draad door de collectie zullen we maar zeggen.

3 likes

Het is optie 1 geworden!

Dank voor jullie reacties!

12 likes

Alle Rolexen lijken toch op elkaar?

(ff stangen :joy:)

2 likes

Nice! Gefeliciteerd!

1 like

Jij laat er ook geen gras over groeien! :smile:

Van harte gefeliciteerd met die hele mooie GMT

1 like

Grappig genoeg Air King en GMT too much alike. Die zwart-groene combi is volledig onnodig om twee keer te hebben. Ik zou lekker de hulk en de A-to-the-m*@#$%ng-K (sorry, kon het niet laten) houden.

Die hou ik ook🤞Rolex en een beetje groen. Ik hou ervan!

2 likes

Prachtig wederom :star_struck::+1: Wat een set zo met zijn allen! Phoe… ff groepsfoto Edwin :trophy:

1 like

Zal ik vanmiddag ff maken!

1 like