Erg gaaf zeg, gefeliciteerd
Ja, of je ruilt die in voor nog een GMT. Dan heb je 2x AK en 2x GMT, wel zo lekker voor het evenwicht. In dat geval weet ik er nog wel een
En nu is het een beetje mosterd na de maaltijd, maar waarom de SD43 en niet de SD4K (116600)? Die is 3mm kleiner.
En om antwoord te geven op de vraag; alike, much alike. Maar niet too much alike. Ik wil eigenlijk ook gewoon een sub nodate (ja, ik weet het) naast de GMT. Moet kunnen.
Gefeliciteerd Edwin!
Ik begreep uit betrouwbare bron dat jij de jouwe nog niet kon missen!
Probeer het nog eens, maar dan een Hulk als inruil. Mijn bron zegt dat je dan een goede kans maakt
Edit en off topic: ik zie op chrono dat een nieuwe Hulk niet onder de 11k komt. Mijn hemel.
Dit verdiend een lijstje aan de muur Prachtige set
Mooie set Edwin! Vult elkaar prima aan.
Dit geldt ook voor mij. Ben daarom voor een DJ gegaan als sportieve dresser naast mijn 116600. Gmt staat op ât lijstje van een andere fabrikant voor nog iets meer variatie in de collectie (en ander materiaal band).
Succes!
Herstel: Proficiat, mooi trio!
Mooie aanwinst. Gefefliciteerd!
Ik heb een 116610 gehad naast mijn BLNR. Ik vind dit zelf totaal verschillende horloges. Bij jou keuze helemaal: kleur, kast wijzerplaat, band. Alles totaal anders. Ok, het zijn stalen sportRolexen.
De dweller komt natuurlijk wel redelijk dicht in de buurt van de Hulk.
Benieuwd naar wat je gaat doen.
Ps, isnât 3 a crowd?
Edit: manmanman, alleen opening gelezenâŠ
Maar van harte: een GMT. Heerlijk horloge!
Optie 2 en opzoek naar de laatste generatie 40mm SD. Dan heb je wel 2 future classics in handen! Tikkie jaloezie voel ik op borrelen
Mooie keuze de GMT!
Nu ben je er bijna
De Royal Oak was toch ook een âgrailâ van je?
Verkoop dan de Kluis-GMT en de Airking.
En koop daar de AP 15300st van.
Dan heb je zwart (GMT), groen (Hulk) en blauw (AP)
Ik snap nog steeds geen reet van je openingspost, @eddegroot. Heb je nou die GMT wel? Kluis GMTâs? Wat is hier in godsnaam de vraag?
Ik had hem zo gelezen, toen ik antwoordde, dat je de Air-King en Hulk had, maar de GMT overwoog. Later zag ik dat je een GMT had, maar nu heb je er ook nog Ă©Ă©n in de kluis liggen?
Heeft u even geduld terwijl ik u in de wacht zet en het nakijk?
Even drie keer terug lezen⊠Zo.
Ga voor optie 1. Air-King, GMT en Hulk beats die nasty dikke, lompe sea dweller any day all day.
De Air King is een cool ontwerp. Ze hebben ballen gehad. Het heeft kleur, het is speels, het is bijna een soort van on-Rolex, net als de moderne Milgaussen⊠Ze doen eens wat anders. Houden die hap, omdat iedere boerânlul al met een zwarte Rollie duiker rondloopt, zij het de Sub of de SD.
Die heeft ie wel, 1 dag na het openen van dit topic⊠@eddegroot is gewoon sneller als t licht.
Dat is het geworden geloof ikâŠ
Daar was ik het voorheen niet mee eens, vond hem drukâŠmaar tot voor kort vind ik hem ook wel tof. Inderdaad een tikkeltje eigenwijs en onderscheidend Ik wil er eigenlijk ook Ă©Ă©n
Dit. Deze haalt het gewoon niet bij die andere twee. In jouw geval zou deze inruilen voor een Explorer II, Datejust 41 of een witte/blauwe Milgauss. Heb je weer een extra kleur plaat en ben je van alle markten thuis.
Ik zou een Radiomir trouwens ook nog steeds een optie vinden. Als een SD43 past, past die ook.
Succes!
EDIT: te laat!
Mijn ervaring met de SD43 is dat deze kleiner lijkt te dragen dan de huidige Sub. Door de smalle lugs en bredere band is deze - imho - beter in balans.
Yep, @royke74 heeft het bij het rechte eind.
Collectie was tijdens de openingspost de Hulk en AK en ik heb voor optie 1 gekozen en de gmt erbij gekocht. Kluis gmt is helaas niet aan de orde. Door mij ook niet gemeld dus ik snap de verwarring ook niet.
Groet
Ik ga bekijken hoe de ak bevalt naast de Hulk en de gmt. Sd43 vond ik op het randje qua grootte.
Dj41 heb ik gehad maar deze doet me niets. Ik vind de iets dikkere kast van de ak en milgauss wat fijner. Een blauwe milgaus sluit ik in de toekomst niet uit. Al moet ik zeggen dat ik waarschijnlijk 1 x pcl voldoende vind!
Gaat iets te ver IMHO.