NA: Panerai Luminor Submersible 1950 3 Days Chrono Flyback…

Gaaf, gefeliciteerd!

1 like

Van harte en wat een klatser! Geniet ervan…wat cool dat je naar Genève bent geweest, mooie stad hè; ga ook zeker nog eens terug

1 like

Nogmaals van harte!

Wat een mega gaaf ding. Leuk verhaal er ook bij. Dat is toch een hele ervaring fijner en leuker dan drie keer klikken en op ja drukken in je internetbankierenapp :smile:

1 like

Gelukkig zijn ze er in alle maten vanaf 38mm. Er is een Panerai voor iedereen.

2 likes

Heeff een waterdichtheid van 5 atm…, die 38 mm, dan heeft deze toch wat meer😂

2 likes

Prachtig horloge heel mooi

1 like

Bellissimo, veel plezier ermee :slightly_smiling_face:

1 like

Geniet ervan! Ik moet er wel aan wennen, een chronograaf Panerai hoor eerlijk gezegd. Je kan hem zeker hebben, dat wel!

1 like

Wat een beuker zeg prachtig geniet er van :ok_hand:

1 like

Congrats. Geweldig horloge. Draag mijn Panerai’s ook nog regelmatig en zeer graag.

1 like

Dies wel heul erg dik! Staat je goed! Draag ‘m met trots en plezier! :facepunch:t2:

1 like

Enorme beuker heb je te pakken!! Lekker man. Gefeliciteerd en heel veel draag - en fotoplezier met deze big boy!!! :partying_face: Ook hier een liefhebber van dit uiterst herkenbare Italiaanse merk. :muscle:t2:

1 like

Gefeliciteerd met deze Panerai. Mooi merk. Wens je veel draagplezier. :clinking_glasses:

1 like

Gefeliciteerd ! Ja prachtig natuurlijk.
Super 47 mm groot daar hou wel van.
Even kijken wat het kost.
En even denken om het te kopen.
Ook al dacht ik dat ik voldoende horloges heb.
Moeilijke keuze.
Veel draag plezier.

1 like

Eerlijk is eerlijk, ik ben nu hier ook naar aan het kijken en wat mij aanspreekt is de blauwe kleur in combinatie met de grote diameter, is IMHO perfect voor mijn 21cm pols :sunglasses:

3 likes

Hmm denk dat dat mijn volgende aankoop wordt.

Mooi klokje!

1 like

Wat een beuker! Daarmee krijg jij in december de kerstverlichting wel aan de dakgoot geramd!!:muscle:

1 like

Das nog eens een klok aan je pols :grin:
Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Zo! Dat is een flinke klappert!

1 like

Heel tof! Ikzelf heb ook een voorliefde voor Panerai. Ik worstel zelf altijd wel met de maat. In het verleden pam 372 gedragen (47mm), gedownsized naar verschillende 44mm versies en nu onlangs een 40mm luminor besteld.

Geniet ervan en veel draagplezier!

1 like