Aangezien ik niet iedereen kan taggen doe ik het zo, en hoop dat iedereen het nog eens leest , bedankt voor alle leuke reacties
Dat deed en doet het bij mij al jaren en nog steeds. Bij veel andere merken denk ik dan: hey das mooi, bij Panerai: hey das cool
Dat is correct. Er bestaat ook een PAM00615. Die heeft nog een subdial voor de uren. Maar die heeft geen datum en een ceramic bezel inlay.
Mammoet pis
Ja daar kijk ik ook wel naar uit moet ik zeggen. In Geneva is me verteld eind oktober
Grazie mille
Niet te veel worstelen; lekker dragen wat je mooi vind Ik heb de 40mm carbon van Panerai eens om gehad. Super mooi ook. Dat is die met die legergroene rubberband.
Maar ik wilde deze keer een Panerai waar hun DNA vanaf druipte en dan valt er toch wel veel af moet ik zeggen.
Och ja… horloges; het blijft ons hier op het HF bezig houden
Ja klopt witte wijzerplaat. Nee ik heb een 42mm vond 44 iets te groot voor mijn pols. En dacht misschien gaat het ten koste van draagbaarheid. Het horloge, is echt een prachtig aparaat en geef een machtig gevoel
Zelf zou ik er nooit voor kiezen maar wat een gaaf ding! Gefeliciteerd.
Technische vraag; is het horloge zo dik door het uurwerk of is dit aangedikt door Panerai (design)?
Wat een klatser @MannetjeMar ! Je blijft je eigen ding doen qua horloges. Dat maakt het zo leuk voor mij, jouw topics te lezen. Het enthausiasme straalt ervan af! Beuker van een horloge! Veel draagplezier!