NA: Panerai Luminor Submersible 1950 3 Days Chrono Flyback…

Gefeliciteerd Marco! Prachtige foto’s weer :ok_hand:t2:

1 like

Aangezien ik niet iedereen kan taggen doe ik het zo, en hoop dat iedereen het nog eens leest :sweat_smile: , bedankt voor alle leuke reacties :smiley:

Dat deed en doet het bij mij al jaren en nog steeds. Bij veel andere merken denk ik dan: hey das mooi, bij Panerai: hey das cool :sunglasses:

Dat is correct. Er bestaat ook een PAM00615. Die heeft nog een subdial voor de uren. Maar die heeft geen datum en een ceramic bezel inlay.

Mammoet pis :joy:

Ja daar kijk ik ook wel naar uit moet ik zeggen. In Geneva is me verteld eind oktober :crossed_fingers:t3:

Grazie mille :sweat_smile:

Niet te veel worstelen; lekker dragen wat je mooi vind :sunglasses: Ik heb de 40mm carbon van Panerai eens om gehad. Super mooi ook. Dat is die met die legergroene rubberband.

Maar ik wilde deze keer een Panerai waar hun DNA vanaf druipte en dan valt er toch wel veel af moet ik zeggen.

Och ja… horloges; het blijft ons hier op het HF bezig houden :exploding_head:

5 likes

Dat is een behoorlijke klatser.
Geniet van je Panerai!!

1 like

:sweat_smile:
en wat een plaatjes zeg :yum: :star_struck:
draag hem met plezier

1 like

Supergaaf Marco en weer prachtige foto’s!! :star_struck:
Veel draagplezier!!

PS ook bijzonder dat de band “Made in Austria” is!

1 like

Begin steeds meer fan te worden van dit merk :yum:

En een x geen chat ai verhaal met de meest wonderbaarlijke teksten om te lezen.

En een knaller van een horloge.

Wat een feest :wink:

Dank Ronald :smiley:

En

Dat is vlakbij :joy:

Ja dat trek ik ook niet zo goed :zipper_mouth_face: Ik heb daar ook een mening over :nerd_face:

Beest :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige Panerai Marco :ok_hand:t2:

1 like

Stevig horloge gefeliciteerd!

1 like

Erg dik, ik heb er recent ook eentje gekocht. Gefeliciteerd, is echt een beleving🤣!

1 like

De witte plaat zag ik… is dat 44mm?

Het horloge of het kopen? :joy: Als je eerste Panerai een Sub is dan is het wel een doorlopende beleving inderdaad. Althans voor de eerste periode :sunglasses:

Pff wat een klatser. Heel mooi.
:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Elk panerai zie vanaf ver…super horloges…genietse

1 like

Prachtig!

1 like

Ja klopt witte wijzerplaat. Nee ik heb een 42mm vond 44 iets te groot voor mijn pols. En dacht misschien gaat het ten koste van draagbaarheid. Het horloge, is echt een prachtig aparaat en geef een machtig gevoel :rofl: :innocent:

1 like

Mooi, veel draagplezier :+1:

1 like

Veel plezier van deze prachtige aanwinst!:+1:t2:

1 like

Zelf zou ik er nooit voor kiezen maar wat een gaaf ding! Gefeliciteerd.
Technische vraag; is het horloge zo dik door het uurwerk of is dit aangedikt door Panerai (design)?

1 like

Nee de dikte komt mede door het wat dikkere uurwerk wat in de behuizing zit.

Dit is ie…

3 likes

Wat een klatser @MannetjeMar ! Je blijft je eigen ding doen qua horloges. Dat maakt het zo leuk voor mij, jouw topics te lezen. Het enthausiasme straalt ervan af! Beuker van een horloge! Veel draagplezier! :heart_eyes:

1 like