Hahaha leuk verteld. Zeker wel mooi. Proficiat!!
Tja dan moet je je eigen kerstcadeautje inpakken
Ik pak dan liever iets uit.
Ik ben 58 Gup, steeds vaker saai-braaf. Nicht immer aber immer öfter.
Het feedback in mijn vorige post over dit horloge heeft wel bepaalde inzichten opgeleverd maar uiteindelijk doe je -gelukkig toch- wat je zelf wilt.
Thanks!
Pakjesavond, 24 December. Tjonge jonge, zo vervelend. Ze stond erop. Die Garmin blijft dus ook in de doos
Mocht het slecht aflopen, dan laat ik tenminste een aantal mooie horloges na.
een van de beste films aller tijden.
Ik help waar ik kan.
Dank!
Mijn vrouw is een bikkelharde, emotieloos.
Ik vind de voorvreugde ook heel leuk. Voor mijn vrouw is het ieder jaar weer een uitdaging om iets van mijn gading te vinden. Ze heeft de mogelijkheid dus benut. Het is ook niet zo dat ik de komende 2 maanden geen andere horloges heb om te dragen. Je begrijpt vast ook dat het topic met een knipoog is geschreven.
Gekocht is die vandaag, dus nee
De kids zijn helaas al jaren het huis uit
Thanks Richard!
Dat zal haar leren!
Clausthaler… Wieso nicht?
Je bedoelt je lingeriesetje?
Lekker zeg! Origineel en wat mij betreft een knaller . Hoop ooit ook nog een NA topic van die 6119 te lezen
Geniet van de voorpret!
Leuk man! Tof dat je de staudte schoenen hebt aangetrokken en gewoon hebt gekocht wat je mooi vindt! Gefeliciteerd met deze aanwinst!
De knoop is doorgehakt, je hebt jouw keuze gemaakt en nu - nou ja, met Kerst - kun je genieten van iets dat mooier is dan alle andere opties waar je bewust niet voor koos. Kan het fijner?
Heel mooi. Veel plezier ermee!
Puur op het gevoel. En dat geeft het horloge een emotie. En een waarde die niet in geld uit te drukken is. En waarom zou je ook.
Fraai ding. Nog even (nou ja, even) wachten en dan verheug ik me op meer foto’s van je.
Van harte met de aanwinst in huize nikkelson
Mooie hoor, nog even volhouden
Mooi ding
Mooi wax zegeltje ook op het lintje op het doosje
Heel tof! Prachtige plaat! Met gekamde haartjes op de bank je cadeau in ontvangst nemen met kerst
Prachtig horloge. Gevoel volgen (bij horloge kiezen) altijd goed. Wens je er (straks) heel veel plezier mee.
Ik merk er geen voorspel bij!!!
Het hoogtepunt is al gekomen
Draag hem in goede gezondheid.
Ps: Had ik al vermeld dat ik het een verdomd mooi horloge vind. Nee, bij deze dan
Wat een fantastische NA Nick!
Hoe mooi kan het zijn?
Heerlijk geschreven topic. Op naar de kerstdagen
Goed gedaan man, voor je eigen smaak gegaan
Voorwaar een prachtig horloge!
Helaas kaal.
Er valt me nog wel iets in
Dank allemaal!