NA: Papa was Staudt vandaag

Het horloge is heel mooi, maar het hele verhaal evenzo!

1 like

Nah jo, nog 59 nachtjes slapen en dromen van de Staudt om je pols. Dat overleef je wel. Alvast een mooie kerst. :wink: :rofl:

1 like

Mooi!

1 like

Je gevoel volgen en een topic openen zodat ratio en hart gevoed worden door collega HF’ ers om aansluitend te doen wat je zelf wilt, betekent dat je niet over één nacht ijs bent gegaan, maar weet wat jij mooi vindt, namelijk deze prachtige Staudt.

De guilloche wijzerplaat van Benzinger, de blauwe wijzerplaat in combinatie met de gouden wijzers en bezel. Hoe kan iemand dat niet mooi vinden :man_shrugging:t3:
Wat mij betreft een van de mooiste NA’s van 2024. Ik ben fan, maar nog aan het sparen. Jij geeft, vind ik, het goede voorbeeld. Er zijn nog te weinig Staudts op het forum. Oprecht gefeliciteerd en ik begrijp dat Kerst voor jou vroeger mag vallen dit jaar :wink:

8 likes

Dank Arjen voor je hele fijne reactie!

1 like

De keuzes in deze hobby maak je niet op basis van verstand (alleen). Prachtig horloge :ok_hand:

1 like

Je hebt een unieke chrono toegevoegd aan je collectie en ik hoop dat je deze vanaf Kerst veel gaat posten :wink: Draag deze Staudt straks in goede gezondheid

1 like

nou, nou, Staudt zijn en dan nog zo’n mooi horloge mogen kopen van vrouwlief?
je hebt het wel getroffen hoor :+1:
draag hem met plezier

2 likes

Prachtig horloge! Die wijzerplaat, wauw! En nu streepjes trekken tot Kerst? :wink:

1 like

:smiley: leuk verhaal en goed geschreven. Niet te lang en niet te kort en met de nodige humor. Mooi Nederlands product en goede keuze voor dit prachtige exemplaar. Gefeliciteerd!

1 like

Alcohol doet je denkende mind shut off…

4 likes

Echt een prachtig horloge. :star_struck:
Bedankt voor het delen en heel veel draagplezier.

1 like

Welkom!

1 like

Je bent 607 actieve forumdagen te laat maar toch bedankt! :joy:

2 likes

Gefeliciteerd met deze exclusieve chrono!

Ik vroeg mij alleen af waarom op de bovenste foto geen tekst staat op de dial onder de 6 en op de wrist shot wel.
Kan je dit zelf bepalen bij aanschaf?
Screenshot_20241027-091529
?

1 like

Oepsie kan toch geen twee dingen tegelijk. Gefeliciteerd met deze mooie aankoop natuurlijk!

1 like

De bovenste foto is van de site van Staudt, de onderste is het horloge dat ik aangeschaft heb en ja, je kunt personaliseren. (Kroon, plaat, rotor).

2 likes

Gefeliciteerd wat een mooie aanwinst!
Wel stoer ook om hiervoor te kiezen.
De redenen die je noemde gelden ook voor mij en precies dat wat mij tegenhoud.
Nogmaals heel mooi, ook de two tone spreekt mij aan wat er net even een wat frivolere beleving aan het horloge geeft.

1 like

Proficiat met het doorhakken van de knoop! Wat een gaaf kerstcadeau.
Nog even machten, maar alvast ontzettend veel draagplezier gewenst en geniet van deze prachtige plaat met goude details.

1 like

Tsja ik ben ook wel eens stout, maar nog geen idee wat er straks onder de boom gaat liggen :innocent:

1 like