Correct. Ik heb vaak korte relaties met duikers…
Leuk als mensen hun eigen originele keuzes maken en niet achter de meute aanhollen! Gefeliciteerd met je aanwinst!!
Ik kan niet enthousiast worden over het logo en de wijzers
Met name door de grote vlakken lume of lume in het algemeen op een dresser
Het design van de wijzerplaat met de small second is wel weer tijdloos
Wel heel erg enthousiast over de achterkant want het uurwerk is prachtig
Ik “echo” de lef die je hebt om eigenzinnige keuzes te maken in deze prijsklasse
Zeker na een tweetal weken waar je die weg even kwijt leek te zijn
De Ebony/Ivory combinatie is dan wel weer prachtig met je JLC
Net als de de Ebony/Ivory set op staal met je EXP/OP
Geniet er van Tom, sjiek en under the radar is dit horloge zeker!!
Erg mooi Tom, veel plezier ervan…!
Gefeliciteerd met die eigenzinnige Tonda! Je collectie heeft er genoeg conventioneler tegenwicht voor.
Eigenzinnig merk ook verder. Zoek op youtube maar eens op ‘Senfine’.
Heel mooi! Je collectie laat wel een duidelijke voorkeur zien wbt stijl en type horloges.
Ben benieuwd hoe deze het houdt ten opzichte van je Ultra Thin Moon en je OP, waar hij wat mij betreft stilistisch wat tussenin zit.
Alles wat hierboven is gezegd en meer!
Prachtig
Helemaal geweldig, Tom! Was nog even aan het dubben over een edelmetalen versie ipv mijn PanomaticLunar, maar uiteindelijk heeft de GO het gewonnen, daar die simpelweg al langer op mijn wishlist stond. Ik zou er nog steeds heel graag een willen, maar zit nu te denken aan de stalen versie met donkere plaat. Zou ik het tegenovergestelde setje van jou hebben, wat betreft kleuren
Geniet ervan! Nogmaals: super!
Prachtig stijlvol horloge Mooi eenvoudig maar elegant vormgegeven met een nog mooier uurwerk …
Zijn die wijzers nu lila ingekleurd ? Lijkt op mn tablet wel zo.
Veel draag plezier !
Dit vat het goed samen.
Maar veel plezier ermee.
Even los van dat ik nog nooit van het merk gehoord heb, vind ik hem qua looks ook niet zo sterk.
Uurwerk is wel fraai.
Enjoy!
Ik begrijp niet wat er dapper aan is. Zal wel weer met centjes te maken hebben?
Thanks! Jouw set is top en wordt helemaal geweldig met een donkere Tonda! Mocht je ooit willen passen, let me know! (Dan mag je wel even je GO en JLC meenemen graag…)
Laten we dat maar eens een keertje doen! Ik wil hem graag eens zien, en geldt ook voor jouw JLC, Zenith en Nomos
Van harte gefeliciteerd. Prachtig horloge.
De goodies zijn natuurlijk leuk waarbij de loep natuurlijk echt welkom is!
Heel mooi horloge! Mooi evenwichtig en ingetogen maar toch opvallend.
Mooi horloge, gefeliciteerd. (nu maar hopen dat er geen foutje te vinden is met die loep…)
Heel erg mooi!Zowel voor als achterkant is prachtig.
Prachtige klok, je hebt jezelf mooi verwend.
Uiteraard heb me verdiept in het merk. Ik vind zeker niet alles mooi, maar ze maken ook klassiek ogende beauties! (Foto even aanklikken)
En altijd topkwaliteit.