NA Parnis

Gewoon, omdat t kan :grimacing: Mooi afgewerkt, mooie maat, mooie uitermate soepele lederen band! Ligt heerlijk om de pols, petje af voor Parnis!

26 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst! Ben zelf niet van de hommages maar als jij er plezier van hebt dan gun ik het je van harte. :+1:

6 likes

Dank!

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee!

1 like

Ik vind het een mooi horloge. Maar ik ben vooral benieuwd hoe er op wordt gereageerd door ervaringsdeskundigen en kenners.
Is dit nu een te verwerpen (gepikte) slechte imitatie of moet ik het anders beoordelen?
Oppervlakkig beschouwd zie ik namelijk bij op het Forum gewaardeerde merken nogal wat Rolex-imitaties die niet (of niet meer) als zodanig worden aangemerkt of verworpen. Ik neem overigens aan dat de technische kwaliteit van die horloges de reden is van de waardering. Maar, terug naar de vraag, zijn de Chinezen op horlogegebied de nieuwe Japanners, of moeten we het voorlopig maar als een gimmick beschouwen?

Ik hoop overigens dat ik met deze opmerkingen niet de toorn over mij afroep. Ik wil gewoon wat leren van kundige mede-forumgenoten.

1 like

Het is gewoon een hommage, geïnspireerd door Panerai. Who cares… gewoon een leuk horloge die de tijd bij kan houden. Waarom zou iemand hier zich druk om moeten maken.

9 likes

Thnx!

Hé, leuke Panerai!

1 like

Cool hoor :fist_left:

1 like

Dat snap ik ook niet, waarom een discussie voeren die al duizend keer langs geweest is?

2 likes

Mijn beste,

Ziet er goed uit!! Een mooie strakke, frisse verschijning!!
Geniet dan ook met volle teugen van deze evenbeeldige tijdgenoot. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi horloge, geniet ervan :grinning:

1 like

Eens, maar er komen dagelijks nieuwe liefhebbers bij die dit weer aanwakkeren en er zijn veel koppige leden die blijven hangen. In mijn ogen maakt het niets uit. Leef en laten leven. :+1:t3:

5 likes

Hartelijk dank :+1:t2:

1 like

Dit dus :facepunch:t2:

1 like

‘Parnerai’ :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Het is een Parnirai :wink:

Zou ook de topictitel even aanpassen :joy:

Maar van harte! Mij maken homages de pis niet lauw en als jij het mooi vind en van geniet is het :+1:

2 likes

Wel reacties, maar geen duidelijkheid. De vraag is: Wat is de kwaliteit van zo’n horloge?
Ik vind het model namelijk mooi, en overweeg om er een te kopen. (Een Panerai zit er voorlopig niet in.) Dan is het toch niet zo gek om de kwaliteitsvraag hier te deponeren?
Of is het Forum daar niet voor bedoeld?

3 likes

Voor aanschaf heb ik niet alleen hier, maar ook op buitenlandse forums gekeken. Daar is best veel te vinden en mijn conclusie is dat Parnis er erg goed uit komt! Zowel de afwerking als de betrouwbaarheid zijn zeer goed, de nauwkeurigheid goed. Heb de mijne nu een dag om, de afwijking is nihil. Voor horloges in deze prijsklasse levert Parnis imho een topprestatie!

3 likes

Ik vind het als een kopie van kunstwerk kopen die boven je budget is, dus koop je er maar een mooie poster van en hang je die aan de muur… Not my cup of tea zeg ik maar. Voor u, veel plezier ervan!

1 like