Is dat jouw formule 1 wagen op je avatar dan? Lastig boodschappen doen zeker.
Thnx, plezier zal ik er zeker van hebben
Gefeliciteerd, veel plezier ervan! Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor uurwerk hierin ligt, een Seagull?
Maar he, je hebt ineens t winnende team verlaten
Dank! Nee, geen Seagull maar een echte Chinees onder de motorkap En gezien de diverse review zeer betrouwbaar en nauwkeurig
Had je geen geld voor een echte?
Ik vind dit een beetje, euh
Niks mis met een Parnis.
Gefeliciteerd met deze Chinees.
Thnx, is idd nix mis mee, gewoon enorm veel horloge voor enorm weinig centen
Hoe ziet de caseback uit? Nog bijzonderheden?
Parnis maakt leuke horloges⦠Ik heb een GMT en een horloge met een gangreserve-indicator en een opengewerkte balans van ze. In die regio geldt een ātienjarenplanā dat jongeren enthousiast wil maken voor de business; ook als ontwerper, aangezien men met een schuin oog naar Rolex kijkt: waarom zou een merk waar er ZO veel van gemaakt worden, uniciteitswaarde hebben en mede (mede!) daarom tenminste3000,- kosten⦠'Dan moeten wij ook goede horloges leren maken, en zelf ontwerpen, jongeren motiveren en opleiden, goede grondstoffen verwerven. Bieden wij binnenkort een vergelijkbare kwaliteit aan voor 5% van die prijs. Nou, ze zijn halverwegeā¦!
Gefeliciteerd met je NA. De Parnis uurwerken schijnen behoorlijk accuraat te lopen. Het staal is op termijn kennelijk wat meer vatbaar voor eh, āverouderingā zullen we maar zeggen. Maar daar ga jij de komende paar jaar nog geen last van krijgen.
Geniet van je aankoop!
Dank
Nog altijd beter dan een neppert te kopen/dragen. Hommage dragen tot je de āreal dealā kunt bekostigen is een goede optie. Ben soms zelfs blij dat er horloges zijn die afgeleid zijn van⦠Zodat ik deze voor een kleine prijs kan kopen een tijdje kan dragen en kijken het model/type echt bevalt. Daarna wellicht overstappen op een āechteā. Thats my cup of tea
geniet van je aankoop
Dank je!
Hij is mooi, dus geniet!
Voor mij is hij net te weinig verschillend van het origineel en niet iets voor mij.
Nogmaals gefeliciteerd.
Ook de achterzijde is mooi zie ik nu.
Ik vind het een prachtig horloge. Het hele āhommage-gedoeā speelt alleen hier, zodra je AFK bent is het voorbij.
Goeie aankoop. Geniet ervan.
Misschien is het een opstapje naar een Panerai, misschien het begin van een Parnis-collectie. Ik zou voor de collectie gaan danā¦