Wat een schitterend horloge!
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar hij doet de
Holthinrichs afsteken als een druk horloge.
En dat terwijl die nou juist mijn stille droom is/was.
Heel veel draag- en kijk plezier.
Gefeliciteerd met je schitterende Patek.
Veel draagplezier gewenst.
Wauw…
Gefeliciteerd met je Patek, geniet ervan!
Fantastisch mooi horloge! Geniet van deze pracht aanwinst!
Geluisterd voor de pluspunten in mijn moeders haar vaders stoel, een heel mooi uurwerk, gefeliciteerd. super verwoord ook. veel plezier ervan gewensd !
Dubbel gefeliciteerd
Leuk verhaal, echt waar helemaal gelezen. Als eerste natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag, natuurlijk is dat een mijlpaal en dan komt de midlife crisis heel snel zeggen ze. Ik zit er pas net in, wil alles wat een 20 jarige doet. Alleen wil mijn vrouw niet ingeruild worden voor een jonger exemplaar . Als ik zou moeten kiezen tussen een Patek 5107G of die 5127G kies ik voor die laatste net als jij zou kiezen. Maar als ik dan ook nog zou mogen kiezen met de 5127R dan is mijn keus snel gemaakt. Wat een beauty van een horloge. Soms moet je een beetje geluk hebben in het leven en dat heb jij nu gekregen. Gefeliciteerd met dit prachtige horloge Rob, lekker veel dragen en wens je veel plezier met deze Patek
.
O ja, de geboorte van een kind is ook een mijlpaal, ook een goed excuus voor een horloge. Op naar de volgende mijlpaal, kind of 60 jaar. Heb je tijd genoeg om te sparen
Geweldig dit. Ook dat je er een doel van hebt gemaakt en voor hebt gespaard. Genieten man👏🏻
Prachtige aanwinst en super passend bij deze mooie mijlpaal.
Welkom in de Patek familie!
Wat een plaatje is het man. Van harte!
Leuk verhaal er om heen ook. Vermakelijk om te lezen.
Draag hem in goede gezondheid!
Prachtig!
Van harte! Een horloge voor je 40ste blijft toch iets bijzonders. Van oudere jongere wordt je toch ineens een jongere oudere…geniet ervan!
Prachtig, heerlijk om te lezen en mooi toegewerkt naar de climax, en wat voor één.
Geniet er van!
Een prachtig horloge met een leuk verhaal! Geniet ervan, op naar de volgende!
Van harte proficiat met deze mooie aanwinst! Echt een soort van nieuwe mijlpaal als je 40 wordt.
Heb genoten van je verhaal en ergens ook herkenbaar.
Oh… en
Je bent nog te jong …… voor een midlife.
Gelukkig dat alleen jij dat vindt.
Ik weet inmiddels dat het bij 40 pas begint
Geniet van je leven en je jonge gezin en je Patek!
Hartelijk gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!
Prachtig, zowel het topic als het horloge Veel plezier er mee
Gefeliciteerd! Prachtig horloge.
Mijn droomhorloge ,wat een geweldig horloge is dit zeg.
Meer heb je niet nodig. Gefeliciteerd en geniet van je NA
Prachtig! 40 is nog jong, dus je kunt er nog heel lang van genieten.