een schitterend verhaal over een schitterend horloge. met veel genoegen gelezen met een glas wijn onder handbereik. al vaker gezegd : dit zijn de krenten in de pap van dit leuke forum.
Een prachtig horloge! Gefeliciteerd met de NA.
Geniet er van.
Wonderschoon!
Waanzinnig mooi. Tof verhaal ook. Geniet🙏
Wat een schitterende aanwinst
Proficiat! Prachtig horloge voor een oude man van 40 met het jeugdige ongeduld van een jonge vent van 40!
Mooi verhaal, dit horloge in deze staat op deze manier bemachtigen.
Zo, ik schenk nog wat een cognac bij.
Van harte proficiat! Wat een top kado, echt heel erg gaaf!
Wat een prachtig horloge!
Gefeliciteerd!
Na een klein half jaar onverwachte pauze van het forum, wil ik het forum weer oppakken. Dit is het eerste topic wat ik lees, geweldig om dit weer te lezen! Het verhaal van de rijke meneer uit Dubai… Het zou me zomaar niks verbazen als het inderdaad zo gegaan is.
Leuk verhaal, gefeliciteerd alvast en natuurlijk proficiat met de aankoop! Prachthorloge, daar zijn we het allemaal over eens
Hee, is dat nou terracotta?
M’n middelvinger begint omhoog te zwiepen. Spreek graag voor jezelf, ik werd op m’n 45e pas oud.
Klassiekertje, natuurlijk. Ik ken de referentie niet, dus even afwachten of het om de nieuwe KS met clou de Paris bezel gaat.
Hee! Kijk. Een kloppende Patek. You chose wisely. Ik vind de Calatrava’s met KS complicatie negen van de tien keer niet kloppen omdat de KS verkeerd in de kast ligt. Uurwerk te klein, kast te groot, het klopt bijna nooit meer.
Deze, daarentegen, is perfect in z’n eenvoud. Hulde.
Nee.
Hmmmm. Ik laat het even, ik blijf bij Hubbabubbaklubb’s Mopedbart.
Heel, heel gaaf! Van harte gefeliciteerd!
Mooie vertelling, smaakvol horloge. Enjoy!
Ik heb wel even je titel aangepast, zo’n fraai stuk verdient een correcte spelling naar mijn mening. In het artikel kom ik zowel correcte als incorrecte spelling tegen, maar ik ga je stuk niet redigeren. Eigenlijk heeft het wel wat… “ik kan niet spellen, maar ik heb wel een Pattek…”
Het leuke van deze hobby vind ik altijd de reis op zich naar een horloge toe. In dit geval een prachtige elegante patek. Gefeliciteerd!
Wat een stunner! Gefeliciteerd met je NA!
ja,… Patek Philippe je kan bijna niet hoger of beter met zo’n horloge,
dus zeggen dat je een prachtig exemplaar hebt is gewoon te zacht uitgedrukt,
ik heb genoten van die “lap tekst”
en dat je zoektocht naar de andere grails met een soortgelijk avontuur mogen zijn.
draag hem met plezier.
Wat een mooi en inspirerend aankoopverhaal en van harte gefeliciteerd met dit echte “heerenhorloge”.
Ik heb er weliswaar 20 jaar langer over gedaan om het aan te schaffen maar draag het met heel veel plezier. Ik heb de geel-gouden variant van de 5107 en heb onlangs de standerd bruine kroko band verwisseld voor een NOS zwart exemplaar. Misschien wat minder ‘sportief’ maar zeker een chiquere combinatie.
Heel veel jaren draagplezier toegewenst. Om het te vieren zal ik hem vandaag ook weer eens dragen
Bedankt voor alle leuke antwoorden mensen! Pluspunten voor de lezers in correcte stoel of met een fijn drankje noteer ik hier op mijn schrijfblok.
Vandaag genieten we in de vroege middagzon, met donkerbruine croco band en de juiste datum.
Gefeliciteerd met je NA. Werkelijk een prachtig horloge.
Was ik nog maar 40!
Wat een leuk verhaal, de reis er naar toe, het zoeken naar, en uiteindelijk de finish.
Zeg het niet gauw, niet vaak en niet met afgunst, maarrrrr ben gewoon een (beetje) jaloers.
Om op zo`n manier dit horloge te bekomen:dat getuigt van alles wat op 1 manier moet/kan samenkomen, samenkomt.
Geniet van (in willekeurige volgorde) het vaderschap, je leeftijd, het horloge, en: zeker zo belangrijk… je doet het omdat het kan.
Met veel plezier je verhaal gelezen en wat een prachtig horloge