NA: Patek Philippe Calatrava Pilot Travel Time (5524G)

Poah, mooie aanwinst. :ok_hand:

1 like

Een echte beuker! In de details zie je de kwaliteit, geniet er van. Hopelijk mag hij je gaan vergezellen op veel reis kilometers!

1 like

Mooi verhaal! en wat een horloges om zo even na elkaar aan te schaffen, proficiat!

1 like

Wat een fraai horloge. Gefeliciteerd.

1 like

Bizar verhaal ja, maar leuk meegemaakt te hebben !

1 like

geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

p.s. stond afgelopen weekend voor de etalage van PP en toen zijn mijn vrouw, kijk dat is een mooie Patek en zij bedoelde deze NA :star_struck:

3 likes

Wat een verhaal man! Ik zou helemaal gek worden met al die retourneringen. Maar als klap op de vuurpijl een pakket dat helemaal aan de andere kant van de wereld terecht komt en dan nog langer wachten.

Gefeliciteerd en fijn dat hij nu binnen is! Het is niet de eerste Patek waar mijn keus op zou vallen maar als ik langer naar de foto’s kijk begin ik hem ook wel tof te vinden. Ik snap dan ook helemaal wat je bedoeld.

1 like

Alleen even een blauw CF bandje er om heen en dan is die helemaal af :smile:

3 likes

Jemig wat een verhaal, heel bijzonder haha. Gefeliciteerd met je na!

1 like

Mooie combi ook :ok_hand:, maar ik houd het eerst toch bij bruin:

3 likes

Ik snap jou, heel mooi ontwerp.
Gluur nooit richting dit merk en wist dus ook niet dat ze zo een mooi spul in hun gamma hadden.

Los daarvan, alleen al om de kist waarin hij opgeborgen kan worden zou ik hem al kunnen kopen!

Echt heel erg mooi, meest mooie/draagbare PP die ik tot op heden voorbij heb zien komen.

1 like

KLABAM!!

Nogmaals van harte @Jugis

Met deze klapper heb je geen vuurwerk meer nodig! :firecracker:

1 like

Gefeliciteerd met (alweer) een mooi horloge.

1 like

Wat een prachtig en leerzaam verhaal! Ook een prachtig horloge :star_struck:

Veel draagplezier gewenst! :pray:

1 like

Met veel plezier intro gelezen en een heel mooi horloge. Congrats :clap:

1 like

Zeer leuk verhaal van een zeer mooi horloge!
Ik had trouwens al lang een hartverzakking gehad na dergelijke perikelen maar dat terzijde.

Gefeliciteerd met deze prachtige na (maar dat zal wel goed komen)

2 likes

Dit is een beste klepper hoor. Hele mooie.

Tegenwoordig op de small seconde na, wel ver verwijderd van originele Calatrava’s.

1 like

Héél mooi. Gefeliciteerd!

1 like

Bijzonder horloge. Gelukkig bij je thuis beland!
Veel draagplezier !

1 like

Allemachtig wat een verhaal en wat een belachelijke fout van Fedex… Fijn dat je ‘m dan eindelijk om de pols mag doen!

1 like