Gefeliciteerd met je prachte NA!
Je verhaal leest als een thriller.
Gelukkig is het helemaal goed gekomen.
Gefeliciteerd met je prachte NA!
Je verhaal leest als een thriller.
Gelukkig is het helemaal goed gekomen.
Lekker verhaal, zelfs helemaal gelezen.
Hoe werkt dat met ‘Home’ en ‘local’ ?
Wat een prachtige aanwinst. Supergaaf.
Het verhaal er omheen is ergens vervelend, maar het is goed gekomen. Ik zou er vooral om lachen dat je horloge tijdens coronatijd een echte vlieger was en even naar China op en neer is geweest voordat hij bij zijn nieuwe baasje landde.
Dus, veel plezier ermee en geniet ervan. Ik vind dit echt een van de gaafste Patek’s.
Prachtig horloge, veel draagplezier.
Ik wilde er nog wat meer over weten en wilde hem Googlen, de prijs die ik te zien kreeg bij de resultaten viel me erg mee
Prachtige aanwinst
Draag hem met trots maar dat zal geen enkel probleem zijn
Gefeliciteerd met deze Patek! Samen met die Lange een mooi duo!
Gaaf verhaal man! Heel veel plezier met deze prachtige nieuwe aanwinst!
Heel mooi, gefeliciteerd! En dank voor het mooie verhaal.
Home is een subwijzer die onder de urenwijzer zit. Als je in een andere tijdzone zit druk je op een van de buttons en dan verspringt de urenwijzer die bovenop zit
Van harte proficiat! Prachtig horloge als je de posen ervoor hebt!
Nu kan het grote genieten beginnen!
Nb leuk verhaal en anekdote voor later.
Pffff uiteindelijk toch nog goed gekomen, gefeliciteerd met je aanwinst
Als aanvulling op @Parachrom zijn verhaal: Onder home/local zit ook nog een indicator voor dag en nacht. Stel je gaat naar een land waar het 12 uur later is dan thuis. Met die pushers kan je dan snel de tijd 12 uur vooruit drukken (local time). De skeleton hand die onder de normale wijzer zit blijft de tijd thuis aangeven (home time). Met de dag en nacht indicator voor zowel home/local time, kun je dat dus ook nog zien. Zodat je op reis niet naar huis belt om 2 uur s’ nachts home time
Prachtig!
Gefeliciteerd
Mooi verhaal! Gefeliciteerd!
Wat een verhaal! Gefeliciteerd met je waanzinnige aanwinst.
Prachtige klok! Veel plezier er mee!
Niet gelezen helaas, wel heel veel plezier met je geweldige horloge.
Indrukwekkend… indrukwekkend…
Wat een prachtig horloge. Die local en home time implementatie is wel echt gaaf gedaan. Hopelijk heb je die functionaliteit snel weer nodig!