NA: Patek Philippe Calatrava Pilot Travel Time (5524G)

Prachtig!

1 like

Schitterend! Echt grail materiaal! The king of fliegers. Maar wat een verhaal zeg. Het horloge bemachtigen is hier zonder slag of staat gegaan, maar het eindresultaat telt! Qua afgelegde kilometers heeft deze flieger wel zijn naam waar gemaakt! Echt een schitterend horloge! Geniet ervan en van harte gefeliciteerd met je Patek Philippe! Holy Trinity baby :sunglasses::+1:

2 likes

Hulde voor je verhaal en wat een gaaf horloge :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Wat een fantastisch verhaal! Heel veel draag plezier met dit prachtige horloge!

1 like

Mooi, mooi, veel draagplezier en bedankt dit verhaal te delen, :+1:

1 like

Mooi verhaal en dito horloge!

1 like

Prachtig horloge! Geniet ervan! Ik zou doodsbang zijn om er krasjes op te maken :slight_smile: Ik zou deze op zaterdagavond omdoen ná het eten en er op de bank mee naar een film kijken en daarna weer terug in de doos doen haha :slight_smile:

2 likes

Prachtig horloge. Maar dat je zoiets online durft te kopen aan de andere kant van de wereld.

2 likes

Prachtige aanwinst en wat een verhaal, en reis :ok_hand: .

1 like

Spannend verhaal, en vreselijk onzeker hoe je geduld en vertrouwen op de proef gesteld is.

Geniet van je aankoop.

2 likes

Echt schitterend gefeliciteerd!

2 likes

Wat een feestje moet dat zijn om dit moois uit te mogen pakken! Supergaaf!

2 likes

Schitterend horloge en geweldig verhaal ook!
Gefeliciteerd en geniet ervan!

2 likes

Er zijn zoveel (leuke en enthousiaste) reacties geplaatst, dat het voor mij bijna onmogelijk is om op iedereen individueel te reageren. Ik ben blij dat het vertellen van mijn (uitgebreide) verhaal gewaardeerd wordt (er zit toch wel ff tijd in om dat uit te typen) en dat jullie allemaal net zoals ik zo onder in de indruk zijn van het horloge. :smiley:

Dank allemaal! :hugs:

6 likes

Mooi, kan ik alleen maar van dromen :+1:

2 likes

Wat een verhaal zeg :thinking::roll_eyes: maar om het kort te houden heeeeeel veel draag plezier en goed weekend :grin:

2 likes