NA: Phoibos Wave Master incl. fotoshoot !

Beste HF Leden,

Bij deze zou ik graag mijn nieuwe aanschaf willen showen dmv een zelfgemaakte fotoshoot!
Net zoals de vorige phoibos is ook deze weer erg geslaagd en is de kwaliteit top!
Tegenwoordig zijn er geen import kosten meer op de europese website.

Uurwerk betreft een seiko nh35a met datum.

Horloge heeft saffierglas en een mooie dikke caseback met logo

Het bandje heeft mooie links en solid endlinks. daarnaast zijn de links geschroefd!!

Sluiting is ook machined uit staal dus helemaal top afgewerkt.

Al met al weer een topper, op naar de reef master die volgende maand alweer komt!

groetjes Jurgen!!

26 likes

Mijn beste,

Goed gedaan Jurgen!!
Een foto-geniek horloge!!
Je hebt de schoonheid van deze robuuste duiker prachtig in beeld gebracht!!
Ik wens je er derhalve een inspirerende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Hij heeft wel wat hoor :+1: goeie band ook

Kan niet wachten op de mijne. Wat een specs voor die prijs. Ik denk dat dit een erg populair merk gaat worden. Ik heb de no date versie genomen.

1 like

Zit ook met smart op mijn Phoibos te wachten, hoop specs voor die prijs en met een diameter van 42mm een erg aantrekkelijk horloge.

Ik voel een Phoibos only topic aankomen.

de schroefjes zijn er onmogelijk eruit te krijgen
heb de moed opgegeven voor nu en een hirsch erop geknald

1 like

Ik had gelezen dat een goed passende schroevendraaier erg belangrijk is. Niets forceren in ieder geval.

Serieus mooi horloge!

Mooi en ook mooie foto’s.

Mooi horloge en gave foto’s.
Op naar de volgende fotoshoot :wink:

volgende shoot komt eral aan een avi8 autimaat. stay tuned

Dat ziet er verdomd goed uit gefeliciteerd .:thumbsup:

Zojuist die van mij binnengekregen, ziet er prachtig uit maar die bracelet schroefjes zijn absurd klein!
Zolang maar even op een NATO gooien.

klopt! ik heb al 2 schroefjes verpest… dus ik heb m ook op leer!
maar vind m op leer echt top!

Heel mooi!Proficiat ermee.

Mooi horloge, veel plezier ermee.

Dat is mij iets tè degelijk.
Ik heb dat eens met een stalen band van TW Steel gehad: borgpennen waren er alleen met extreem grof geweld uit te rukken (…).

Het ontwerp en de productie van een comfortabele, mooie stalen band -die ook nog eens eenvoudig en precies te verstellen is- is zelfs voor de grote merken lastig. Ik heb vooral banden van Seiko en Tissot gehad en ook bij deze merken zit er weleens wat minder geslaagds bij.

En het tegenovergestelde van wat jij ervaart: Steinhart met geschroefde pinnen die ik met Bison kit moest zekeren, omdat ze er anders ongemerkt uitkwamen!

Wat een gaaf horloge👌. En de fotos heel gaaf gedaan

Heb hem ook binnen. De band ga ik nog eens rustig voor zitten. Even juiste maat schroevendraaier vinden en wat olie voor het schroeven. Nu maar even op een mesh gezet. Staat best wel.

4 likes