Leuke aanwinst. Bijzondere wijzerplaat. Veel plezier ermee.
Dat is weer eens iets anders. Ik word er wel een beetje blij van moet ik zeggen.
één van de meest deprimerende beelden die ik op m’n netvlies kan krijgen
Ik ga ook voor
Dat is tenminste vrolijk.
Geniet ervan. Lijkt me een klein feestje om deze om je pols te kunnen slingeren
Mooie aanwinst veel draagplezier!
Leuke NA, enjoy
super leuk klokje, veel plezier~~
Gefeliciteerd!
Wat bedoel je? Heb je een andere sluiting of gaat ie op een andere band?
Wat een ontzettend leuk horloge, gefeliciteerd!
Leuk horloge met een leuke plaat. Gefeliciteerd met je aankoop.
Druk! Maar wel iets anders dan iedereen verder heeft. Mooi man!
Gefeliciteerd met je mooie horloge. Geniet ervan!
Mooie aanwinst, kleurrijke wijzerplaat zorgt voor een feestelijk gezicht, veel plezier ermee
Het verstellen van de band middels de micro adjustment. Ik draag mijn horloges over het algemeen losjes waardoor deze functie voor mij overbodig is. Een andere sluiting is misschien ook nog mogelijkheid maar daar heb ik nog niet naar gekeken. De band is prachtig en draagt comfortabel dus deze blijft er sowieso op.
Hele leuke aanwinst. Proficiat!
Wat een vrolijke wijzerplaat
Veel plezier ermee
Heel tof! Moet zeggen, kon het merk niet. Maar je hebt bij mij zeker de interesse gewekt. Geniet er van!
Mooi en origineel horloge. Veel plezier ermee!
Interessant ding. Leuke keuze.
Origineel horloge. Gefeliciteerd! Had echter wel een foto van de sluiting verwacht
Leuk! Normaal zou ik me schuldig voelen als ik iemand heb overgehaald tot het uitgeven van geld, maar in dit verhaal lijkt het erop dat ik geholpen heb om een significant grotere uitgave nog eens heel goed te overdenken. Nu snap ik de aantrekkingskracht van een 44GS goed en naar verluidt is dat toch nog een andere klasse. Maar ook ik heb een gezonde tegenzin om dergelijke prijsklasse om de pols te hangen of zoveel in slechts één horloge te steken, terwijl ik me haast niet kan voorstellen dat de veelvoud in kosten zich effectief zullen vertalen in een veelvoud aan plezier en waardering t.o.v. echt hoge kwaliteit (micro)alternatieven. Mijn Pitzmann II blijft een van mijn meest indrukwekkende horloges, dus dat Pitzman kwaliteit levert wist ik al. Hoewel ik het beeld van lichtrefractie van regen tegen een raam wel kan waarderen, is de algemene sportieve en informelere stijl van dit horloge toch minder mijn ding en blijf ik vooralsnog bij mijn voorkeur voor automatisch/mechanisch. Anders was dit keer recht een aanbieding die je beter niet voorbij liet gaan. Ik vind 'm je erg goed staan. Voor mij mist in een mooi alledaags horloge als dit vooral nog een hardness coating. Dat zou het wel afmaken. En begrijp ik het goed dat je weliswaar de best mooi lijkende micro-adjust clasp krijgt maar niet ook een butterfly krijgt meegeleverd? Zijn er wel half links? Deze bandstijl draagt en staat heel goed, maar ik zou zelf mijn butterfly op de Pitzmann II ook niet vervangen. Het is fraaier en compacter en dat is belangrijk. De half links zijn wel belangrijk. Ik draag liever niet losjes, want kan geschuif over mijn arm niet tolereren. De clasp die jij meegeleverd kreeg kost anders nog een flinke extra.