Wil je de volgende keer de hele zin,dus inclusief de smiley quoten? Het was een woordgrapje. Overigens wel terecht want zijn opmerking richting Stefan was gewoon vreselijk bot. Zelf geeft hij trouwens ook aan dat hij niet zo sensitief is op dat punt.
Die 10-15 man die Jan met hand en tand verdedigen. Nobel hoor, of het Jan helpt in zijn business moet nog blijken.
Maar als je er sec naar kijkt, dat zijn dit de feiten.
Heldere communicatie over levertermijnen is er niet geweest vanuit Jan. Degene die er een serieuze vraag over hebben gesteld, zijn structureel genegeerd en zelfs kort geleden door Jan nog keihard uitgelachen.
Uitlevering van de eerste tool was meer dan drie weken te laat.
Nu vier maanden verder is de uitlevering op ongeveer de helft.
De afwerking blijkt bij sommige tools matig. Braampjes, krulletjes, slecht geanodiseerd, ruw afgewerkt. Prima als het wordt opgelost, maar je kan dit simpel voorkomen door vooraf elk tooltje nog even kritisch te bekijken.
Het vorige topic is gesloten door @Jur met de volgende tekst:
En vervolgens is dit topic geopend, en waar staan we nu? Wederom een trainwreck van een topic.
Dat zeg ik ook niet. Maar het idee is gelanceerd via dit forum, er wordt aangegeven op het forum hoe je moet bestellen, hoe het proces verloopt, de leveringstatus wordt gedeeld, etc. Jullie doen nota bene nog meer dan een autodealer als het om een auto zou gaan!
Tsja, ik kan nog geen schroef in een spaanplaat draaien, maar heb genoten van het hele proces van dit totaal nutteloze tool.
Toch kan het zo zijn dat volgend jaar de hele wereld zo n ding wil hebben. Arie zit dan al lang op een tropisch eiland, en laat zijn tooltjes (gemaakt in china) door super c distribueren. Mark my words!
Ik ben toch wel blij met mijn tool.
Ik ga het zelden gebruiken, maar het ziet er gaaf uit. Afwerking is prima, al kijk ik niet zo nauw. Voor 30 euro meer dan ik had verwacht.
@Arie_Kabaalstra
Misschien is het een idee dat je gaat nadenken over hoeveel goeds dit topic nog gaat opleveren voor je business.
Als je wilt doorpakken is dit het moment om je momentum () te gebruiken en de tijd om te gaan professionaliseren. Al is het maar op niveau van communicatie en klantcontact. Al dat ge-emmer over afwerking en levertijd doet je zaak geen goed.
Het forum is misschien de makkelijkste en voor nu goedkoopste manier om te communiceren maar je ziet toch wel dat dit niet werkt?
Dit topic was bedoeld om de NA van ts te showen maar het is geworden tot de zoveelste negatieve publiciteitsstunt waar je zelf aan deelneemt. Niet dat ik niet geniet van het hoge popcorngehalte maar het is tijd om de stekker eruit te trekken en je energie te steken in doorpakken.
maar wel op een respectvolle manier, alleen achter het anonieme masker gaat het vaak alleen maar om te zuigen richting de persoon. Altijd weer bijzonder om te zien hoe men Jan blijft aanvallen, zelfs als hij een oplossing aanbiedt.
Terug naar de tool, ik ben er blij mee, gebruik het niet alleen voor bandjes maar ook voor telefoons bijvoorbeeld. En er zitten inmiddels krasjes voldoende op door het gebruik. Het is een gebruiksvoorwerp! Well done Arie.
Zonder iemand op zijn tenen te staan; maar weet iemand wanneer je je bestelling kan ontvangen? Heb de mijne op 26 september besteld maar nog steeds niets ontvangen.
Top dank je wel! Had wel wat terug gelezen maar na alle verwensingen en meningen die heen en weer vlogen dacht ik dat het beter voor mijn humeur zou zijn om het gewoon te vragen. Nummer 208, dus nog even geduld en ik weet zeker dat ik er blij mee ben.