NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Ben je met alles waar je voor betaald zo makkelijk?

Dat is toch prima joh, ik denk dat niemand jou zal aanvallen over je meningšŸ‘.

Nee, maar ik ben ook niet het type, dat zich opwind over kleinigheden, waar ik zelf iets aan kan doen.

4 likes

Dit is naar mijn mening echt onzinšŸ˜‚. Je geeft geld uit aan iets en vervolgens moet je zelf nog aan de slag om het in orde te makenšŸ˜‚. Koop jij ook nieuwe auto’s die je zelf nog moet spuiten en uitdeuken?

3 likes

Nee, maar ik pas ze wel aan naar mijn smaak.

Hmm, wat jij een kleinigheidje vindt is voor een ander een levensgroot probleem. Verder heeft niet iedereen de mogelijkheid om er iets aan te doen.

En daar gaan we weer. Goed topic dit :+1:t2:

Heb ik dat gezegd? Het was me eerlijk gezegd niet eens opgevallen. Ik wilde alleen een wat meer glanzend uiterlijk. Het ding hangt aan een sleutelbos, daar vallen die paar krasjes niet zo op.

Holy sh*t. Moet je je hier ook nog verantwoorden, omdat ik zelf mijn eigen ideeƫn over bepaalden dingen heb? Ik ben nu eenmaal creatief en doe dingen op mijn eigen manier. Ik besef me, dat niet iedereen die vaardigheden of interesses heeft, maar dat wil niet zeggen, dat iedereen maar zout op slakken kan blijven strooien.

Los het zelf op, door er iemand erop aan te spreken, maar niet publiekelijk. Of, zoals ik, doe zelf iets aan. Anoniem kritiek spuien is gemakkelijk en dat geeft mij wel dit gevoel: :face_vomiting:

5 likes

Ik niet in ieder geval. Daarom zie ik het niet als excuus. Maar ik ben weer weg hier, joe!

Ik begrijp hier niet veel van.

Ok, er gaat (tenminste?) 1 tool uit die er in mijn ogen de QC niet had moeten halen, en aanleiding moet zijn voor Arie om beter te kijken naar wat ie opstuurt. Arie biedt aan het op te lossen, de koper wil dat niet. Case closed zou je denken. Volgende beter.

Maar nu niet. Inmiddels komt er weer van alles los over alles wat Arie doet, heeft gezegd, mogelijk gezegd zou hebben, doet of gedaan heeft of zou hebben. Ik snap dat Jan een reputatie heeft en dat ie niet de makkelijkste is, maar dit heeft echt niets meer met (al dan niet terechte) kritiek te maken.

Wat bij betreft proberen we t zeiken op t tooltje te richten, en de timelines ipv op de persoon.

10 likes

Ehm ja, maar waarom zeg je dat tegen mij? Ik heb niet geklaagd. Het enige wat ik zeg is dat ik het onzin vindt dat je bij een nieuw betaald product nog aan de slag moet om het er normaal uit te laten zien.

2 likes

Dat is het ook… maar als de eigenaar aangeeft het tooltje graag gepolijst wil hebben moet ie het zelf weten. Genoeg mensen modden bijv Seikos of Vostoks, en dat is niet omdat het klote horloges zijn maar omdat sommige mensen graag hun eigen twist aan een eigendom geven.

1 like

Helemaal mee eens, maar dat geeft je naar mijn mening niet het recht om mensen die niet zelf aan de slag willen of kunnen weg te zetten als zeurders.

2 likes

Mensen toch, de titel van dit topic is+ NA plus een geruststelling(Dumet Momentum)
Zullen we even on topic blijven?

:innocent:

Beetje dat oogje bijschuren, swah :joy:

2 likes

Wie noemt ze zo? Ik niet.

Iig zou dit tooltje niet verstuurd mogen worden.

3 likes

Nou, in het gebruik gaat dat vanzelf! :innocent:

Oja, een hoop mensen vinden dat je op het forum niet mag zeuren over dit product, dan denk ik:

• Het wordt aangeboden dan wel gepromoot via het forum.
  • Arie doet uitgebreid verslag (wat ik graag lees overigens) van het hele proces op het forum.
  • Bijna alle klanten zijn forumleden.

Dan is het toch volstrekt logisch dat er op het forum vragen worden gesteld, kritiek en complimenten gegeven?

6 likes

Klopt, degene waarvan ik zei dat ik zijn reactie onzin vond en dat jij weer gebruikte in een reactie naar mij. Wel ingewikkeld zošŸ˜‚

Helemaal mee eens en die klanten mogen verwachtingen hebben en deze uitspreken!

2 likes

Duh???
Wat is dit nou voor opmerking, heeft u zo een tooltje besteld?
Of zijn we een beetje aan het rellen?

1 like