NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Binnenkort niet meer… Gaan flink omhoog daar.

1 like

The eagle has landed, the eagle has landed.

Nummer 18 :tada:

Nog geen tijd gehad om verder te bekijken want moest meteen door maar zo op het eerste oog zéker het geld waard.

@Arie_Kabaalstra graag even vooroverbukken om de veren in ontvangst te nemen… meer dan terecht overigens.

3 likes

Nee ook niet. Is van watch parts plaza heb ik net uitgezocht. Hahaha ik zal nog even geduld moeten hebben.

1 like

Je maakt het voor ons ook spannend zo :joy::joy:

1 like

Mooi man! :star_struck:

1 like

Flink omhoog ten opzichte van :peanuts: Maar toch nog lang niet in de buurt van de geldklopperij zoals hier gebruikelijk?

1 like

Dat noem ik abonnements geld, voor een jaarlijkse bijdrage moet je nergens naar zien :see_no_evil:

1 like

Ja halloooo jij hebt racer in je forumnaam hé. :see_no_evil:

2 likes

Denk dat het aardig in de buurt komt.

Nee dat was Fingerspitzengefühl :sunglasses:

1 like

Even een vraagje… Vinden jullie (degenen die 't tooltje besteld hebben en/of reeds hebben ontvangen) het goed als ik jullie foto’s ook deel op mijn Facebook pagina?..

7 likes

Tuurlijk.

2 likes

Ik zou het een eer vinden, gezien mijn fotografie talent :joy:. Go your gang!

2 likes

Geen probleem mee. Heb je al wat animo via instagram? Ik heb niet veel volgers maar het tooltje doet het goed.

hallelujah

1 like

Hahahaha leuk he?
Ja kijk er wel naar uit nr:101 blauw.
Dus ik denk dat dat nog wel ff duurt.
Maar…… wat in het vat zit verzuurt niet :crazy_face:
Ik hou de app nauwlettend in de gaten🧐

1 like

Jazeker Jan. Ik zal zeker foto’s posten op mijn Fb groep!
Deel ze maar🤟🏻

1 like

Ik heb even meer de tijd genomen om mijn tooltjes eens goed te bestuderen.

Zoals al eerder gemeld en dus mogelijk overbodig: compleet conform specs en ruim boven verwachtingen qua kwaliteitsbeleving.

Dit is een serieus mooi, licht en dus praktisch tooltje voor aan de sleutelbos. Kudo’s aan @Arie_Kabaalstra voor het realiseren en ook aan @Ruud voor hulp aan Jan :+1:t3:

Gekocht omdat ik het sympathiek vind hoe de overgrote meerderheid van de leden probeert iets positiefs bij te dragen, vakidioten en kleine lokale producenten als Jan sowieso mijn steun hebben en het me een leuk hebbedingetje leek. Nu ik ze in handen heb is het de prijs zonder deze onderliggende motivatie ook zeker waard (durf zelfs te stellen dat deze te laag is) en is mijn oordeel van nice-to-have naar need-to-have gestegen.

35 likes

Extra geld mag je altijd overmaken rik :angel:

Thanks voor je complimenten!

2 likes

Met de focus op de verkeerde tool. :see_no_evil::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes