NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Wilde je zo graag naar huis om te kijken of de “Dumet Momentum” al gearriveerd was?

2 likes

Het blijft natuurlijk een accessoire ter ondersteuning van :man_shrugging:t2:

afbeelding

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Helaas, niet eens. Gewoon een standaard ritje in de buurt :no_mouth:

3 likes

Misschien dat je nu een keer dat sportieve rijgedrag gaat minderen :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

Ik neem aan dat je een goede reden had om niet op de snelheid te letten? Een wristshotje of zo. :joy:

1 like

afbeelding

Groen is ook goedgekeurd :+1:t2:

17 likes

hmm… als ik het zo zie… komt het groen van de DUMET Momentum behoorlijk overeen met dat van je Horloge… :heart_eyes:

2 likes

Daarom had ik ook een groene besteld :wink:

Allebei titanium en het groen klopt ook goed, perfecte match…

2 likes

Altijd haast :sunglasses:

2 likes

De jonge generatie alhier wil de foto’s ook op insta zien :smirk:, Facebook is passé

1 like

Daarom heb ik ook een foto van de mijne op Insta staan, en anderen hebben dat ook al gedaan met hun exemplaar…

https://www.instagram.com/dumet_watches/ bijvoorbeeld… :slight_smile:

1 like

Ontzettend mooi geworden nu ik deze hd foto’s zie! Top gemaakt @Arie_Kabaalstra en dank @Ruud voor het idee

Daarnaast weet ik nu meteen dat er een postnl app is, waarmee ik al mijn inkomende post kan controleren. Mooi forum dit :ok_hand:t5:

1 like

Normaal kan ik goed wachten, maar bij het zien van al deze reacties begint toch zachtjes vol verwachting mijn hart te kloppen.
Goed gedaan @Arie_Kabaalstra en hopelijk komt mijn tooltje of met Sint of anders met die andere baardmans mee.

1 like

Weet iemand toevallig of het Bergeon opzet stukje voor de lugholes iets is afgerond? Ik bedacht me net dat je deze zou kunnen gebruiken om corrector knopjes voor bijvoorbeeld maand of maanstand in te drukken, maar dat gaat niet als er scherpe randjes aan zitten…

1 like

Volgens mij zijn ze gewoon plat.

1 like

Met alle respect… wat een rukfoto.
Als je hem buiten het forum aan de man wilt brengen mag je wel betere fotos gebruiken.

6 likes

2 likes

Natuurlijk :+1: .

Ja, deze oogt iets bewogen. Maar goed, gewoon alle foto’s op insta pompen. :stuck_out_tongue:

1 like

Nee, juist niet alle foto’s. Een eerste indruk is belangrijk. Het moet er goed uitzien, anders haakt men af.

2 likes