Dat is een kant van het verhaal, als je t post als fan pictures of customer pictures is t misschien juist wel goed. Levert wat extra enthousiasme vibes op.
Officiele foto’s moeten wel superstrak.
Dat is een kant van het verhaal, als je t post als fan pictures of customer pictures is t misschien juist wel goed. Levert wat extra enthousiasme vibes op.
Officiele foto’s moeten wel superstrak.
Nee die zijn niet afgerond ze lijken zelfs een klein deukje in het midden te hebben.
Ik zal vanmiddag voor de zekerheid eens controleren met een loep en proberen een foto te maken.
Als ik die van mij binnen heb wil ik best een paar goede productfoto’s maken, maar met een nr. ergens in de 80 zal dat nog wel even duren.
Leuk geprobeerd
Damn, was het zo doorzichtig
Je heb toch vaker voor Jan foto’s gemaakt?
Ik snap niet dat je het tooltje nog niet heb. Ik had het wel geweten.
Ach voor wat hoort wat. Als ik Arie was zou ik het wel weten…
Ben het er wel mee eens. @Arie_Kabaalstra , stuur de mooiste van de nieuwe batch even naar Malus65 op ?
Ja, ze zijn natuurlijk allemaal even mooi…
Neem de tijd om te onthaasten.
Ho ho, ik weet waar jij mee bezig bent. Dat gaat me geld kosten. Ik zeg: netjes afwachten.
Ik denk niet dat het veel verschil maakt als de foto’s die her en der opduiken van wat mindere kwaliteit zijn. Daar valt niemand over denk ik. Echte “officiële” foto’s moeten natuurlijk wel goed in orde zijn. Maar ik zag bijvoorbeeld al een topic over het tooltje op Watchusseek, dat is echt interessant gezien het bereik van dat forum.
Jep. Hoewel er orders binnen blijven druppelen via HF moet je meer mensen gaan vinden om het tootlje aan te verkopen.
Daar doelde ik op, uiteraard.
Hij voelt scherp. Niet vlijmscherp (gelukkig), maar niet glad.
Met m’n iPhone, het beste wat ik er zo even van kan schieten
Ah ik zie het, hij lijkt zelfs iets hol te zijn, maar dan schuur ik hem wel wat af, geen probleem.
Klopt, bij Bergeron is die tip iets hol zodat hij mooi over een pen valt.
Volgens mij ben ik nummer 250 haha