NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Zo handig!

1 like

Weet je toevallig @Ruud of je de Momentum in je handbagage mee mag nemen in het vliegtuig?

1 like

Oef. Goeie vraag. Met wat fantasie priem je er zo een oog mee uit natuurlijk.

3 likes

Bitjes los in je portemonnee


Dit is de instructie:

“Niet toegestaan:
Voorwerpen met een scherpe punt of rand waarmee ernstig letsel kan worden toegebracht”
Stompe slagvoorwerpen"

Trek je eigen conclusie, maar ik zie hem afgenomen worden :wink:

P.S. Leuk voor Jan, krijgt hij weer een bestelling. Goed voor de omzet. :+1:

Als je de tool dichtgeschroefd in je koffer stopt kan je die 95% zeker gewoon meenemen. Ik zal binnenkort even bij een kennis checken. Zeker omdat de tool ook heel klein is.

Dat kan met alles
 dat is nu net het probleem. :stuck_out_tongue:

De dumet momentum moet je ook niet opeten.

De vraag had betrekking op handbagage. Wat je in je koffer mag stoppen, is een totaal andere verhaal.

Heb ik niet :man_shrugging:

Ik zie kwa vorm nog wel een andere manier om m mee te smokkelen.

1 like

Mja, combineert niet lekker met bolletjes iig

2 likes

Dat is een aanname van je: een cabine koffer is ook een koffer. Ik bedoelde allé koffers.

Zou ik een compleet holle momentum kunnen krijgen zonder ribbels, maar met oogje aan 1 kant

Dat is een feit en ook het probleem. Besluitvorming is arbitrair. Wel is het zo dat nooit iemand ontslagen zal zijn om dat hij/zij iets afgenomen heeft van een reiziger. Iets doorlaten wat misbruikt, is wel een risico voor de medewerker.

Natuurlijk, ik geloof je gelijk :+1: Overigens, niet iedereen neemt aan boord een koffer mee. Kan ook iets anders zijn. Meestal waarschijnlijk. Maar vanaf nu noemen we iedere vorm van handbage een koffer :rofl:.

Beproefde methode:

3 likes

Op zich wel
 maar wat kun je er mee?.. daar gaat echt maar een paar gram “Neusvreugd” in
 :slight_smile:

3 likes

Waar kun je in “spingen” om te slapen?
Geen idee. :woozy_face: :rofl:

-> Lencoth heeft zijn post gewijzigd. 


1 like

Dat zie ik.

Neem je die mee aan boord? Of je tooltje mee in “de koffer”?
Je wordt steeds vager.

Back to het mooie tooltje

Ik denk dat je me heel goed begrijpt. Maar laat maar. Ik zal je nooit meer vermoeien met een reactie.

1 like