Zo handig!
Oef. Goeie vraag. Met wat fantasie priem je er zo een oog mee uit natuurlijk.
Bitjes los in je portemonneeâŠ
Dit is de instructie:
âNiet toegestaan:
Voorwerpen met een scherpe punt of rand waarmee ernstig letsel kan worden toegebrachtâ
Stompe slagvoorwerpen"
Trek je eigen conclusie, maar ik zie hem afgenomen worden
P.S. Leuk voor Jan, krijgt hij weer een bestelling. Goed voor de omzet.
Als je de tool dichtgeschroefd in je koffer stopt kan je die 95% zeker gewoon meenemen. Ik zal binnenkort even bij een kennis checken. Zeker omdat de tool ook heel klein is.

waarmee ernstig letsel kan worden toegebrachtâ
Dat kan met alles⊠dat is nu net het probleem.
De dumet momentum moet je ook niet opeten.

Als je de tool dichtgeschroefd in je koffer stopt kan je die 95% zeker gewoon meenemen. Ik zal binnenkort even bij een kennis checken. Zeker omdat de tool ook heel klein is.
De vraag had betrekking op handbagage. Wat je in je koffer mag stoppen, is een totaal andere verhaal.

portemonnee
Heb ik niet

opeten
Ik zie kwa vorm nog wel een andere manier om m mee te smokkelen.

Ik zie kwa vorm nog wel een andere manier om m mee te smokkelen.
Mja, combineert niet lekker met bolletjes iig
Dat is een aanname van je: een cabine koffer is ook een koffer. Ik bedoelde allé koffers.
Zou ik een compleet holle momentum kunnen krijgen zonder ribbels, maar met oogje aan 1 kant

Dat kan met alles⊠dat is nu net het probleem.
Dat is een feit en ook het probleem. Besluitvorming is arbitrair. Wel is het zo dat nooit iemand ontslagen zal zijn om dat hij/zij iets afgenomen heeft van een reiziger. Iets doorlaten wat misbruikt, is wel een risico voor de medewerker.

Dat is een aanname van je: een cabine koffer is ook een koffer. Ik bedoelde allé koffers.
Natuurlijk, ik geloof je gelijk Overigens, niet iedereen neemt aan boord een koffer mee. Kan ook iets anders zijn. Meestal waarschijnlijk. Maar vanaf nu noemen we iedere vorm van handbage een koffer
.

Zou ik een compleet holle momentum kunnen krijgen zonder ribbels, maar met oogje aan 1 kant
Op zich wel⊠maar wat kun je er mee?.. daar gaat echt maar een paar gram âNeusvreugdâ inâŠ
Waar kun je in âspingenâ om te slapen?
Geen idee.
-> Lencoth heeft zijn post gewijzigd. âŠ

Waar kun je in âspingenâ om te slapen?
Geen idee.![]()
Dat zie ik.
Neem je die mee aan boord? Of je tooltje mee in âde kofferâ?
Je wordt steeds vager.
Back to het mooie tooltje

Neem je die mee aan boord? Of je tooltje mee in âde kofferâ?
Je wordt steeds vager.Back to het mooie tooltje
Ik denk dat je me heel goed begrijpt. Maar laat maar. Ik zal je nooit meer vermoeien met een reactie.