NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Ja :wink:
https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/zit-ik-ergens-aan-vast/wanneer-heb-ik-bedenktijd

1 like

Dat gaat in vanaf het moment dat het product ontvangen is, Dus volgent jaar rond deze tijd :joy:

Je kunt een product dan beter gelijk aan de voordeur weigeren. Dan betaal je ook de retourkosten niet. En omdat het product nooit in bezit is geweest draag je als koper ook geen risico,

2 likes

Dit voor zover ik weet.
Niet dat ik het ga doen hoor maar voor mij is de lol er wel af.

Terwijl ik dit typ verwijder ik de rest van m’n bericht weer onder het mom van laat maar. Het is toch tegen dovemansoren.
Ik wens hem nog één keer veel succes. :raising_hand_man:t3:

2 likes

Wat is het adres?:red_car:

3 likes

Precies. En daar draait deze topic om :+1:

Mooi hoor, dat jij je als een soort Robin Hood jezelf ontfermt over de zwakkere broeders die zichzelf niet kunnen uiten. Maar het is OFF-TOPIC. Je lijkt me niet dom genoeg om dat niet te begrijpen, dus waarom kom je hier? Dat is een oprechte vraag. Het is hier geen levertijden topic en ook geen beoordelingstopic voor verkopers. Dus je wilt per se elke topic dicht dat hierover gaat? Wie vat nu alles persoonlijk op
? Kerel, het gaat nergens om. Ik had enkel de hoop op een positief NA topic. Als ik een NA topic tref waarin het gaat om een horloge dat is aangeschaft bij, bijvoorbeeld Ten2Two, en ik vind het een vreselijk ding, loop ik gewoon door. Rug recht, als een kerel. Try!

4 likes

Ik heb het tooltje al wel mogen ontvangen dus daarover geen klagen.

Maar zijn er nog waar er speling is op de schroefdraad waar de inserts ingeschroefd worden?
De dopjes zelf passen perfect en de ringetjes zorgen er goed voor dat de dopjes niet los komen maar de inserts liggen na een paar dagen los in de dopjes (hangt aan mijn autosleutels dus zit vaak in mijn broekzak) .

Kan er misschien wel wat loctite aan doen maar moeten natuurlijk wel nog ooit los kunnen om te vervangen.

Dit is echt wat gezocht Jaap. Lees het gewoon niet als het indruist tegen je eigen opvattingen van bedrijfsvoering.

1 like

Be my guest

er is ook Loctite die niet Muurvast borgt.
Anders voorzichtig met een tangetje de inzetjes tegen elkaar aandraaien, bekjes van het tangetje even voorzien van plakband, of er een kartonnetje tussen doen.
Ik heb het zelfde probleem gehad met de straptool in mijn Atelier,

Wat ik wel vreemd vind: je schrijft dat de inzetjes los in de dopjes liggen
 da’s vreemd want zoveel ruimte zouden ze niet moeten hebben dat de inserts helemaal uit de schroefdraad komen, en dan “los in de dopjes” liggen

Goed overigens dat je dat aangeeft
 ik zal de volgende tooltjes met een tangetje wat vaster draaien

1 like

Jeetje man, wow, wat een frustratie, wat een boosheid! Geniet van je tool, geniet van het weekend, geniet van je familie en gezin! Fijn weekend :partying_face:

1 like

Eens. Ik heb overigens wel hetzelfde bij een reguliere bergeon tool, dat ze wat los laten en aangedraaid moeten worden.

1 like

Ik sluit me hier wel bij aan eerlijk gezegd.
Ik ben erg benieuwd naar het tooltje, had hem gezien eerdere topics en ontwikkelingen ook al lang verwacht.

Ik denk ook oprecht dat het vakwerk is wat er gemaakt wordt door Jan, maar het moet wat mij betreft ook geen weken meer gaan duren

@iNeedaWatch
Blijven posten die foto’s!!!

4 likes

Ik heb hem gekocht voor het verstellen van de 16610 “onthefly”. Week later heb ik een glidelock gekocht :sweat_smile:

Leuk hebbedingetje want het ziet er wel keurig uit. Voelt als Rolex met zon wachtlijst, dus ik voel me bevoorrecht.

Die van mij is gewoon te koop voor 135 euro. Morgen in huis :+1:

7 likes

Het is enkel een uiteenzetting. Ik denk, wellicht helpt je dat. Maar ik zal proberen voortaan vanaf een lager abstractieniveau te communiceren met je :joy:. Jij ook goed weekend kerel!

Hier ook.

Hier ook. Voor mij was het belangrijk dat de dopjes vast blijven zitten. Gebruik je de tool, dan draai ik de inzetjes hand vast. Ik ben gewend aan een sleutel hanger met schroefdraad. Die ging altijd los. Maar hier wil je geen permanente verbinding, omdat ze vervangbaar zijn.

1 like

Dat ze er ook echt uitvallen ook?

1 like

Nee, enkel los zit. Volgens mij kunnen ze er niet uit vallen, omdat ze niet helemaal uit het schroefdraad kunnen, door de beperkte ruimte in de dopjes.

2 likes

Ah, ok, dat hoort er dan wel een beetje bij vrees ik.

Misschien toch druppeltje loctite. Blijven ze vervangbaar én zitten.

1 like

40 likes