Sandy
19 november 2021 om 19:30
661
Sja, stel dat daar ineens 200 man naar binnen rent dan wordt dat ook volgend jaar dat ze leveren denk ik
Het succes is te groot
Iedereen verklaarde @ruud voor gek volgens mij. Vervolgens werd er geroepen dat als het er 10 waren het veel zou zijn en nu? De vraag explodeerde en dan heb je overmacht, @Arie_Kabaalstra kan hier niet veel aan doen.
6 likes
hendrik
19 november 2021 om 19:33
662
Blijf toch weg man
Of even niets anders te doen? Zo jammer dit
2 likes
SuperC
19 november 2021 om 19:35
664
Blijf jij dan weg van dit forum? Dan blijf ik weg uit dit topic. Deal?
3 likes
DVR
19 november 2021 om 19:36
665
Dank! I have no dog in this fight maar ik heb al enorm genoten (en hartelijk gelachen) van dit topic en alle voorgaande aangaande dit tooltje. Het is zo enorm illustratief over ādes mensenā.
Ik wens iedereen rust en kalmte toe, in the end everything will be fine, if not, itās not the end.
6 likes
hendrik
19 november 2021 om 19:38
666
Anders om is een deal.
Get a real life por favor
2 likes
SuperC
19 november 2021 om 19:39
667
Maak je om mij maar niet druk, ouwe
hoefnix
19 november 2021 om 19:42
668
Je hebt nog geen reden gegeven om ons druk te maken ā¦
1 like
dennisyzf:
Volgens mij ben je niet verplicht iets bij hem te bestellen. Gezien je opmerking heb je dat ook vast niet gedaan.
Wat dat aan gaat draagt je post dan ook niets positiefs bij.
Laat mensen die het leuk vinden dit topic lekker lezen en het tooltje bestellen en lees het topic zelf lekker niet als het je irriteert.
Ik vind het een super leuk initiatief, wacht er graag op al had ik de snelheid van uitleveren ook hoger verwacht.
Dat is niet zo en wat mij betreft een bevestiging dat we eigenlijk te weinig betaalden voor een kwaliteitstooltje.
Laten we dit NA topic een klein beetje on topic en positief houden. Jan stopt er hart en ziel in en fixt voor een zeer scherpe prijs wel een heel mooi tooltje voor 250 forumleden!
idd, kan het niet beter beantwoorden.
8 likes
Weekendje weg en bandenwissel.
12 likes
PLP
21 november 2021 om 08:10
675
Geen tooltje hier en geen weekendje weg, wat is de wereld soms oneerlijk.
9 likes
iNeedaWatch:
Hij mocht dus mee?
Ik hoop dat ie mee terug mag!
5 likes
Ik kan melden dat ik met succes met het tooltje weer door de controle ben gekomen. 2 x zelfs!
10 likes
Jat1708
22 november 2021 om 09:50
678
Top, dat is goed om te weten!
1 like
Lleto
22 november 2021 om 09:57
680
Met het tooltje aan de sleutelbos en de sleutelbos in de zak ?
2 likes
Tooltje heeft met een reden dit formaat⦠die schuif je zo in de prison wallet.
5 likes
Lleto:
sleutelbos in de zak
In de bak voor rƶntgen. Aan de bos. Where else?
1 like