NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Holy crap, ik ben even een paar uurtjes weg en 91 nieuwe berichten.
Jongens wat maakt iedereen zich onnodig druk :joy:

Zelden zoā€™n ophef over een tooltje gezien :rofl:

5 likes

nvt

Wat een onzin. Ik bƩn een klant en ik geef er wel ruchtbaarheid aan.

:point_up_2:t2:

3 likes

afbeelding

5 likes

Betekent dit dat enkel positieve ervaringen geplaatst mogen worden? :joy:

3 likes

Een internet- of discussieforum, meestal gewoon forum is een online discussieruimte tussen verschillende gebruikers. Deze gebruikers plaatsen berichten en kunnen ā€˜asynchroonā€™ met elkaar overleggen; de bijdragen worden gearchiveerd en de discussie kan over een langere periode verdergaan.

We moeten dus wel discussiƫren anders zijn we geen forum meer :grinning:

Dat is wel de bedoeling van een NA topic.
Want puntje bij paaltje is dat wel wat dit is.

Arie is een bijzonder figuur en ik denk oprecht dat hij niks kan doen aan de manier hoe hij opereert. Waarom dit zo precies is dat weet ik niet, daarvoor ben ik niet voldoende geschoold in de psychologie.

Er zitten een paar leden diep in de Arie van Arie en een paar die het liefst het project zien stranden. Als deze beiden partijen niet meer reageren en reacties uitlokken dan zal het wel goedkomen.

Verder kan je Arie mailen met vragen lijkt me en als je het niet eens bent met het proces dan vraag je toch je paar tientjes terug?

5 likes

Ik sta op de wachtlijst voor de wachtlijst bij Stefan Ketelaars.
De HFLE duurt nog wel even voordat hij geleverd wordt.
Nog maar niet over Rolex te beginnen.

Nee, joh dit tooltje hebben we vandaag nodig.

10 likes

OK, even voor mijn eigen begrip, een samenvatting:

Er mogen enkel postieve recensies worden geplaatst.
Dit is een proces, waar ik me in moet schikken of anders mijn betaling moet terugvragen.
De gebruikelijke moderatie geldt niet voor dit topic, behalve om er op toe te zien, dat er enkel postieve ervaringen worden geplaatst.

Het is weer eens wat anders :thinking:

1 like

Volgens mij is er moderatie genoegā€¦ dit draadje is al een paar keer op slot gegaan.
ā€¦ dus de gebruikelijke moderatie geldt hier zeker

Ik heb net 18 weken moet wachten op mijn bed. Ik denk dat je je niet zo druk moet maken om een tooltje. Zo lang zijn we ook weer niet onderweg voor een nieuw ontwerp.

3 likes

Exact. Ik wacht al 7 maanden op mā€™n nieuwe autoā€¦geduld is een schone zaak. :man_shrugging:

1 like

Toen je dat bed bestelde, over hoeveel weken levertijd hadden ze het toen?

2 likes

Als het een Daf is mag u niet mopperen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha idd :grin:

1 like

Zeker niet, maar dit is een NA topic.

En wat mij betreft mag zelfs daar ook wel wat negatiefs maar er zijn verschillen tussen opbouwende kritiek, ongenuanceerde kritiek en nodeloos kwetsende kritiek die ook nog eens wordt geuit door iemand die zelf helemaal geen band heeft (aanname dat hij hem zelf niet besteld heeft) met het te leveren product dat in dit NA draadje wordt gesproken.

2 likes

Beste man is iets te optimistisch geweest. Dit zie je ook terug in de prijs. Ik heb het apparaat binnen en het geld wat ie er voor vraagt is echt te weinig.

Voor mijn bed heb ik kneiter veel geld voor betaald, dikke premium. Overigens ook 4 weken te laat.

1 like

Ik kan mij nog herinneren dat @HanDavinci een hele goede omschrijving hadā€¦

1 like

Dat denk ik ook. Hij had meer kunnen vragen, want ik heb niet het idee dat een hogere prijs tot minder vraag had geleid. Bedrijfsvoering :wink:

2 likes

Had jij er ook Ć©Ć©n besteld? ofā€¦

2 likes