Klopt… oplage van 50 stuks, ben nu de dopjes aan het slijpen (zwarte klauwen), daarna de bodies aan de tweede kant bewerken, da’s alleen maar het op lengte draaien, deel voor de buitendraad op maat, groefje insteken, gaatje ø3 boren, en met boortje 2.6 even afbramen.
Daarna kunnen ze voorzien worden van schroefdraad, en dan is het slijpen en samenstellen… daarna kan ik ze anodiseren inzetjes erin, en dan opsturen…
Zie, een erg bewerkelijk proces. Ik zou zeggen, ambachtelijk. Dus dat duurt effe.
Jij zou toch wegblijven uit dit topic?
Idem dito, maar blijf hier in dit topic weg a.u.b. !
Ik zou het proberen heb niets beloofd, Zie het als een terug val.
Maar wat is jouw bijdrage precies op HF?
Ach, heel veel mensen waren vooraf op de hoogte van de modus operandi van de heer Kabaalstra. Een zeer gerespecteerd techneut, maar ietsje minder gefocust op de bedrijfseconomische, logistieke, administratieve en commerciële aspecten van het ondernemersvak.
Gelukkig was en is daar @Ruud. Een baken van rust en de spreekwoordelijke rots in de branding.
Ruud neemt zijn taak serieus daar valt idd niets van te zeggen
Ik nomineer je bij dezen voor de eufemisme-award 2021.
En net zo clueless als wij allemaal. Ik heb daar ook veel sympathie voor.
Niet zeiken in een topic is ook een bijdrage !
Ik heb ook bewondering voor @Ruud. Het begeleiden van het proces lijkt me verre van gemakkelijk, het doet mij hier aan denken
Holy crap. Da’s lang geleden. Bij EDS heb ik in een ver verleden nog gewerkt.
Perot was al weg.

Perot was al weg.
Dat dacht ik al. maar de associatie blijft
Ik vind het trouwens prima om er met z’n allen lacherig en vergoelijkend over te blijven doen. Maar er is een reden dat @Arie_Kabaalstra zich in de grote boze buitenwereld niet weet te redden. Als ik me voorstel dat ik mijn opdrachtgevers vertel dat een project twee maanden vertraging oploopt omdat mijn boortje niet voldoende door het materiaal heen knabbelt, of de leverancier er lang over doet, of de postbode de bel niet kan vinden, of… dan breekt het zweet me uit.
Zolang je niks, noppes, nada onder controle hebt in je bedrijfsproces, blijf je veroordeeld tot dit soort semi-hobbyprojecten, met alle hoon die daarbij hoort. De mensen die daar kritisch op zijn, zijn in mijn optiek behulpzamer dan de mensen die hem vanuit hun comfortabele leunstoel een aai over zijn bol blijven geven.

De mensen die daar kritisch op zijn, zijn in mijn optiek behulpzamer dan de mensen die hem vanuit hun comfortabele leunstoel een aai over zijn bol blijven geven.
Mag het ook allebei?
Toevallig heb ik de man een keer de hand mogen schudden, volstrekt uniek persoon i.m.h.o.
Kan ik wel waarderen, laat em a.u.b.

Toevallig heb ik de man een keer de hand mogen schudden, volstrekt uniek persoon i.m.h.o.
Kan ik wel waarderen,
Dat is allemaal leuk in de privé sfeer maar het gaat hier om een zakelijke afspraak tussen producent en klant.
Als daar problemen zijn… dan weten de klanten me wel te vinden… en daar geven ze dan verder ook geen ruchtbaarheid aan.
Volgens mij ben je niet verplicht iets bij hem te bestellen. Gezien je opmerking heb je dat ook vast niet gedaan.
Wat dat aan gaat draagt je post dan ook niets positiefs bij.
Laat mensen die het leuk vinden dit topic lekker lezen en het tooltje bestellen en lees het topic zelf lekker niet als het je irriteert.
Ik vind het een super leuk initiatief, wacht er graag op al had ik de snelheid van uitleveren ook hoger verwacht.
Dat is niet zo en wat mij betreft een bevestiging dat we eigenlijk te weinig betaalden voor een kwaliteitstooltje.
Laten we dit NA topic een klein beetje on topic en positief houden. Jan stopt er hart en ziel in en fixt voor een zeer scherpe prijs wel een heel mooi tooltje voor 250 forumleden!
261 inmiddels…