Man wat wordt er vaak gemiereneukt (is dat een woord?) hier…
Maanden of jarenlange wachtlijsten van HF zijn favoriete merk zijn normaal voor velen, een seiko bestellen bij Rob en wekenlang op antwoord wachten is normaal, bij seiko is een scheve chapterring al publiek aanvaard, bij Meranom bestellen en je pakje vaak vele weken op zich laat wachten,…
Nu maakt er iemand van HF een handgemaakte tool aan (in mijn ogen) een zeer scherpe prijs.
Wat maakt het uit dat je daar enkele weken langer dan gepland op zou moeten wachten?
Zo een actie steun ik, zou zelfs meer betaald hebben voor deze tool gewoon omdat ik zo een aktie wel apprecier. Heb het volste vertrouwen en zie deze wel in de bus vallen als het zover is
Hulde aan @Arie_Kabaalstra en @Ruud .
Mooi werk, hier op HF zijn er veel projecten gestart die een mooie toekomst hebben (@taconew@jurk @…) hoop dat er in de toekomst nog zo’n mooie projecten mogen zijn hier op HF.
Helemaal eens!
Probeer anders maar wat rommel uit China te bestellen. Dat duurt bijna net zo lang en is shit kwaliteit.
Dit is handgemaakt he! Dat kost gewoon tijd!
Arie is nu bezig met een grote batch die volgens mij bijna klaar is om verzonden te worden. Daarmee komen we op zo’n 40% van orders uit de eerste week voltooid. Niet zo snel als ik graag zou zien, maar hopelijk met Arie’s nieuwe tooling komt de rest weer sneller.