Dat bedacht ik me net toen ik op verzenden drukte. Of moet ik uploaden zeggen?
Een elastiekje met een gebruiksaanwijzing erbij?
Professionaliteit straalt het hele proces toch al niet meer uit dus waarom niet?
Dat bedacht ik me net toen ik op verzenden drukte. Of moet ik uploaden zeggen?
Een elastiekje met een gebruiksaanwijzing erbij?
Professionaliteit straalt het hele proces toch al niet meer uit dus waarom niet?
Dat lijkt me nu net wel professioneel.
Vind je een druppel loctite een betere fix dan? Wat wil je nu bereiken eigenlijk?
Ik ben de eerste die toe geeft dat dingen ook niet gaan zoals ik heb gewild, maar uiteindelijk moeten die tooltjes geleverd en gebruikt gaan worden.
Luisteren naar feedback lijkt me nu net wel wenselijk.
Ik hoef niets te bereiken maar je snapt toch wel dat een stukje postelastiek om een āprobleemā op te lossen niet professioneel overkomt.
Noem het dan gewoon producteigenschap.
Het is overigens geen commentaar op jou hĆØ.
Ik kan me enkel voorstellen dat een eventuele fix voorstellen een goede optie is.
Nee, dat snap ik. Ik zat meer te denken hoe je dit probleem(pje?) kunt tackelen. Zoān elastiek zou ik er nooit bijleveren, maar misschien wel kijken of je iets kan bijleveren.
Zo ervaar ik het niet hoor. Ik probeer alleen op te losen als dat lukt.
Laten we er maar over ophouden.
Ik zal proberen constructief mee te denken.
Misschien is het op te lossen met een ringetje dat er tussen kan? Staat net wat beter als een afgeknipt elastiek.
Dat zou ik ook denken inderdaad. Denk alleen dat je die kapot draait.
De ring op de body werkt omdat je de dop op de body draait volgens mij.
Arie had zelf allang de oplossing geopperd overigens, teveel managers hier
Omdat de spanning op het schroefdraad door de compressie van het rubber voorkomt dat deze kan lossen.
Jij begon over een elastiekje hĆØ, McGyver.
Klopt. Denk je dat dat goed blijft?
Ik begon niet over een probleem, deel alleen mijn ervaring.
Goed genoeg voor een tooltje voor aan je sleutelhangerā¦
Dan lijkt dat me dat ook gewoon een prima fix.
Je was de eerste die een oplossing aandroeg voor het probleem. Daarna klaagde je dat te veel mensen een oplossing aandroegen.
@Arie_Kabaalstra als je een gaten tang hebt kun je ook een fiets binnenband pakken en daar met de gaten tang rondjes uit knippen en deze tussen de 2 tools monteren. dat ziet er pro uit en is cost efficient .
Dat is McGyver 2.0.
Nee⦠ik denk van niet⦠ik weetāt wel zeker⦠ik heb tig van die straptools, en allemaal hebben ze hetzelfde probleem⦠Ik pak een tangetje en een kartonnetje⦠en ik draai ze wat vaster⦠klaar⦠problem solvedā¦
't gekke is⦠Bergeon heeft hetzelfde probleem, een probleem met elke schroefdraad verbinding⦠als jeām niet goed vastdraait⦠komt ie losā¦
Daar zijn allerhande oplossingen voor Lockrings, gewone vlakke sluitringen, gekartelde boutkoppen, lockwire, loctite, rubber ringen, borgstiftenā¦
Maar in dit geval⦠zijn de meeste oplossingen niet toe te passen⦠voor een O-ring is geen ruimte, lockwire?.. gaat ook niet⦠borgplaatjes, gekartelde ringen⦠allemaal niet mogelijkā¦
Wat is wel mogelijk?.. gewoon goed vastdraaien⦠werkt prima.
Hiermee heb je ook direct een unique selling point te pakken, een strap tool waar de bitjes niet los komen!
Ik draai die bergeon ook goed vast voor mijn gevoel en die komt ook los.
Maar jij bent de afdeling techniek, ik de afdeling overhead
Wat een gedoeā¦
Het tooltje mag best wat los zitten, zolang de doppen maar strak zitten.
Die zitten zo vast als een huis dus dikke prima. Kleine draai aan het tooltje en het zit weer vast.
Als men er bij Bergeon geen punt van maakt, waarom bij Dumet wel.
Je kan ook huilen om het huilen.
Jee was dit helemaal vergeten. Waar zijn we eigenlijk met de orders?
Het zijn ook je eigen standaarden. Als aluminium niet goed genoeg is zijn loskomende inserts dat eigenlijk ook niet.
Ik heb het probleem ook met mijn bergeon en dit met een stukje papier opgelost. Toch zou ik gewoon een stukje rubber in het schroefdraad gooien als het helpt en klanten om een oplossing vragen.