NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Ik heb zojuist 80 euri betaald voor een Dumet.

Limited run van 20, zal nog wel even zo blijven :joy:

12 likes

:joy:

2 likes

Dan heb ik slecht nieuws voor je…

Gelukkig komt t geld goed terecht :clap:

4 likes

Daarom. :+1:

Maar ik vind de levertijd ook belachelijk.
Het halve forum heeft aangegeven dat het wel een leuk sint of kerst cadeau was. 200 in 2 weken, als het eenmaal liep heb ik gelezen.
Een beetje tegengas kan geen kwaad.

2 likes

Volgens mij de mijne 2 maanden geleden besteld, in t begin toen t kon. Nog niks tot nu toe!

Ik vind het echt super jammer dat sommige mensen echt het inlevingsvermogen van een dennenappel hebben. Alleen het eigenbelang in het oog houden en voor de rest een plank voor de kop hebben.

4 likes

De tooltjes kosten 30,- en daar gaat nog een beetje matriaal en slijtage machines/gereedschap af. Het zou dus geen Rembrandt moeten zijn qua tijdsinvestering. Gaan zuigen in iemands NA topic, waar een groepje wel erg getig op in gaat, is niet de meest chique vorm van klagen. Wel moet ik bekennen dat iets van een mailtje met een nieuwe streefdatum welkom was geweest.

Edit:

Er is toch wel een streefdatum, waarvoor dank.

2 likes

Heren. Even tot 10 tellen.

4 likes

20 likes

Ja hoor topic zal wel weer dicht gaan binnenkort. Zet elkaar toch lekker op negeren en ga door.

5 likes

3 likes

:grin:Die heb ik verleden jaar ook besteld, wordt waarschijnlijk eind 2023 geleverd…

2 likes

What is dat? Een Deens bedrijf, Engelse tekst? Maar heet geduld?

1 like

Ik ga het uitleggen, maar nog even……

1 like

Topic gaat gelukkig niet dicht, zure reacties zijn verwijderd.

5 likes

Dat is rootbeerr toch,?

1 like

Wat een gezeur , voor de Kerst heeft iedereen zijn tooltje heb ik begrepen, mits er geen onverwachte steunbijtels of andere bitjes de geest geven :innocent:

2 likes

Yes

3 likes

Vet nice die heb ik ook besteld :v::sunglasses:

1 like

Yes

Maar foto is niet heel goed want in het echt is de kleur iets minder aanwezig.

2 likes