NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Die discussie liever niet hier, want dit ontspoort.

1 like

Het consumentenrecht geeft je dan de gelegenheid om te annuleren tegen volledige restitutie. Case closed.

art 7:19a BW

Precies, dus daarmee is je vraag beantwoord. :+1:t2:

Ruud opent nooit meer een topic.

10 likes

Gister een tool besteld, hoop hem voor sinterklaas te hebben.

geintje alle tijd

4 likes

Hoezo niet?

Waarschijnlijk omdat door Ruud zijn topic alles in gang is gezet, En dat hij heel wat op zijn hals heeft gehaald voor een tooltje.

1 like

Hij vroeg alleen maar of iemand een bepaald tooltje kende, en voor hij het wist moest hij twee maanden vakantie opnemen om als politieagent alles in goede banen te leiden

9 likes

Haha, het begon idd met een simpele vraag.

Bedankt voor je reactie, maar als je de moeite neemt om mijn bijdrages hier te lezen, dan had je kunnen weten dat ik de laatste ben die een “verongelijkt prinsje” uit gaat lopen hangen. Integendeel. Maar ieder die hieraan meedoet mag iets verwachten en daar mag je kritisch op zijn en dat is iets anders dan 100 keer azijn pissen of moedwillig lopen stoken. Geld terugstorten is niet aan de orde, ik hoop dat Jan lekker aan het vonken is in zn werkplaats :sunglasses:

10 likes

21 likes

Gast! Alsof ik hier ooit iets vertel dat niet waar is. Het was een Tissot Chrono waarvan de leren band kapot was en hij had nog een Bond nato liggen van z’n Omega. Geen gezicht!!! :joy:

Komt ie …

Nooit gedacht dat ik hier nog bewijs moest leveren! :face_with_raised_eyebrow::joy:

11 likes

Het kan gewoon niet. Niet eens theoretisch. Het is gewoon onze natte droom dat er mensen zijn buiten dit forum die iets om horloges geven. :joy:

15 likes

Hij wilde graag een nato op zijn horloge dus of hij echt iets om horloges geeft valt te betwijfelen.

3 likes

Onzin. Ik had gisteren nog zoiets.

8 likes

Ah, mooi, je hebt de foto ook ontdekt die Ruud al geplaatst had? Iemand hierboven dacht dat ik de chronologie verkeerd had :joy:. Maar de volgende batch komt snel, hopelijk zit die van jou er ook tussen.

Dat van het prinsesje hoef je je niet door aangesproken te voelen, zoals ik immers al zei, dat wil je niet. Blijft ie voor een ieder die zich aangesproken voelt. Of voor de oplettende lezer om te koppelen aan deze of gene.

Update: https://www.facebook.com/dumettiming

21 likes

Dat ziet er goed uit!

Ik heb rootbeer besteld en ziet er piekfijn uit maar damn die blauwe he de tandjes :heart_eyes::raised_hands:

1 like

Maar goed dat ik de gele besteld heb. :face_with_monocle:

2 likes