Eens, maar dat zijn wel veelal mensen met dezelfde vraag.
Alleen maarâŚ
Zo dan hoop mensen werken weer thuisâŚ
Mwah. Dat wordt nu een beetje de blijde boodschap van de discipelen in dit topic, maar het is niet zo dat Kabaalstra al zijn lucratieve andere werk aan de kant heeft geschoven om voor een stapeltje VVV-bonnen iets moois voor ons te maken hè.
Dat is ook zo, maar bij een aantal is het enkel stemmingmakerij. Dat weet je zelf ook. En dit is een NA topic, dus dat is dan niet op zân plaats lijkt me.
Betreffende de levertijden, dat is nu voldoende uitgekauwd. En Ruud heeft de huidige status hier gedeeld, dus je bent nu op de hoogte. Meer kan ik er niet van maken.
Ik zou natuurlijk ook liever meer tooltjes gedeeld zien worden hier
Ik wil nu ook eigenlijk een tooltje bestellen.
Alleen maar om ook lekker te kunnen gaan zeiken .
Deels. Deels is advies aan AK wat ie anders moet doen, wat hij toch niet gaat doen. En de frustratie daaromheen.
Het is helaas wel zo dat door het ontsporen van de vorige topics AK geen topic mag maken met de voortgang. Dat helpt niet mee.
Ik stelde dan ook geen vraag over de levertijd.
Ik loop al iets lang er mee hier, dus mijn verwachtingen zijn niet beschaamd.
Draai het eens om, wat geeft iemand het recht om voor 3 tientjes AK te kielhalen over levertijden en gedoe van jaren terug?
Stuur eens een PB met wat je opvalt als je wilt?
De manier waarop hij de voortgang hier gewoonlijk boekstaaft helpt ook niet altijd mee hoor. Iets minder blaten is een mooi begin, nu nog wat meer wol.
Hij heeft al tijdens niets meer gepost⌠met een reden.
Daar wil ik niet over uitweiden, want dat wordt een relletje. PB mag
Er zijn tooltjes geleverd. Deze week moet een grote batch de deur uit.
Het is met horten en stoten maar er zit voortgang in .
Misschien een keer een optie via de mail sturen? Geen idee of er uiteindelijk via andere kanalen dan HF tooltjes zijn verkocht, maar op de website stond volgens mij dat men op de hoogte gehouden zou worden, en ik gok dat niet iedereen dit topic in de gaten houdt. Hoeft niks speciaals te zijn, gewoon een update met wat fotoâs en dat de productie op gang is o.i.d., Geschatte levertijd zou natuurlijk leuk zijn, maar ik gok dat je die beter kunt vermijden voor het een dagje lter komt en mensen gelijk weer boos zijn
Daar heb ik aan zitten denken, maar het platform ondersteunt het niet goed. Dan zouden we eigenlijk een soort nieuwsbrief-software moeten gaan gebruiken.
Ah dat is rot, ik ging er een beetje vanuit dat je alle kopers in een excel output of iets zou kunnen krijgen vanaf de Klarna site Maar verklaart een hoop!
Volgens mij ben je met de chronologische volgorde aan het rommelen. Maar dat is niet enkel het punt, je schoffeert een gewaardeerd lid, die naar mijn weten meer voor AK heeft gedaan dan enkel een tooltje te bestellen, op grove wijze. Respecteer anderen zou mijn advies zijn.

k ging er een beetje vanuit dat je alle kopers in een excel output
Dat hebben we wel⌠maar dan moeten we het gaan emailen, knippen/plakken met alle risicoâs van dien. Ik wil absoluut niet een mail sturen die iedereen kan bereiken zeg maar
Je bedoelt: wat geeft iemand het recht om bij een aankoop van 30 euro een redelijke levertermijn te verwachten? Het wetboek zou ik zeggen.
Het is enkel een goedbedoeld advies. Zou ik hem zelf nog niet hebben ontvangen, dan zou ik voor mezelf de overweging maken, wachten of cancellen. Volgens mij een eenvoudige keuze.