NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

262 klanten al, waarvan sommigen meerdere exemplaren hebben besteld. Dat betekent toch al snel 300 tooltjes en die zijn voornamelijk voor HF leden neem ik aan. Dat klinkt toch echt veelbelovend, Jan zou hier toch mooi een tijd mee zoet kunnen zijn zeker als dit verder komt dan enkel HF.

7 likes

3 likes

En vergeet niet dat één ieder die sceptisch was aangaande levertijd, niets te zeuren heeft vwb hetgeen ze aangetroffen hebben in de bus.
Aangenaam verrast.
Ik vind vet.

3 likes

Ik titanium

3 likes

Hoppa :hugs:

4 likes

Nog nooit in mijn leven een bandje gewisseld ben benieuwd :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

183 dus ik zal ook wel in de volgende batch zitten toch?? :sunglasses:

Heb jij hem al Ruud?

1 like

:point_up_2:

3 likes

Misschien win je hem wel met de kwf veiling :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Nee, jij bent nieuw.

6 likes

Of als je de puzzel als eerste af hebt… die krijgt mijn tooltje dat reeds binnen is.

3 likes

@Ruud ik heb de mijne (order 205) vrij rap besteld. Als de verwachting is dat deze nog voor kerst geleverd wordt mag mijn exemplaar best naar @AlexisB . Dan wacht ik nog wel iets langer (heb geen haast :slight_smile: ).

1 like

Nah. Tenzij er echt goede redenen zijn gaan we niet zitten schuiven :stuck_out_tongue: . Maakt alleen de kans op fouten groter.

3 likes

We weten allebei dat ik dat zal zijn :stuck_out_tongue_winking_eye::face_with_hand_over_mouth:

1 like

4 likes

Vandaag het tooltje eens aan een grondige inspectie onderworpen :blush:

Puntgaaf gemaakt, zeer lichtgewicht en bergeon tooltjes blijven mooi op hun plek. De rubbertjes zorgen voor dat extra om alles mooi strak te laten passen :ok_hand:
Mooi werk @Arie_Kabaalstra en @Ruud.
Heel mooi product afgeleverd en in mijn ogen veel te goedkoop verkocht :grin:

Sfeerpic:

21 likes

image

Ik moet nog lang wachten :frowning:

1 like

Gisteren kreeg ik nog een geschat leveruur van PostNL, voor levering vandaag.
Check daarnet terug: wegens drukte is je zending vertraagd. Zelfs geen geschatte leverdag meer :sob:

2 likes

Heel vriendelijk van je @Juxienn!

Maar inderdaad, wil de administratie niet te ingewikkeld maken :wink: Ik heb hier al een Bergeon spring bar tool liggen dus zeker geen haast bij voor mij!
Ga nog even rondhoren bij wat watch minded vrienden en dan tegelijk meerdere bestellen.

3 likes

Ik wil je mijn bankrekening wel doorgeven :heart: :stuck_out_tongue:
Thanks!

6 likes