NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Omdat het zo’n goed product is en ik het een leuk project vind meteen maar nog eentje besteld. Deze keer een blauwe. :+1:

11 likes

Je kan ook die actiekorting van EUR 2,50 er een keer afhalen en die op je eigen rekening laten storten :slight_smile:

1 like

Ruud, het lijkt er op dat dit echt wel potentie heeft.
Je zou het met Jan kunnen overleggen om enkele tools op te sturen naar grote Instagram horloge pagina`s en enkele grote YouTube kanalen om dit echt van de grond te krijgen buiten het HF.

Het blijkt echt een hebbeding te zijn en de prijs is dusdanig goed dat iedereen het koopt ook al hebben ze het niet nodig. Ik denk met de juiste marketing en branding dat Jan hier toch een aardige boterham van kan metselen.

Maar dan moet het beeld materiaal toch wel echt in kwaliteit omhoog, misschien een mooi promo filmpje waar het handwerk echt naar voren komt en het proces er professioneel uit ziet. Dan bedoel ik niet een filmpje van alleen een draaibank die spaanders aan het maken is, maar meer in filmpje in deze trend:

Verder verwacht ik met de verdere proces optimalisatie dat Jan echt nog wel een 50% van de productie tijd af kan krijgen.

Ik zie dat als een ruwe diamant die echt potentie heeft mits nu de juisten stappen genomen worden.

26 likes

Eens.

5 likes

En ik ben bedaod!

21 likes

:joy:

4 likes

Eindelijk… :partying_face:

Het tooltje wat ik niet nodig had en maar voor de helft kan gebruiken (lugholes :upside_down_face: ) is binnen :grinning:

Mooi gemaakt Arie… top :+1:t2:

17 likes

Nr 58 is binnen :+1:

Bedankt @Arie_Kabaalstra en @Ruud

13 likes

Na al mijn kritiek op het proces moet ik hier natuurlijk ook even eerlijk vermelden dat het resultaat erg mooi is. Chapeau @Arie_Kabaalstra. :ok_hand:t2:

Ik hoop echt dat je je voorlopig even op dit product kunt concentreren. Met een goede strategie is dit de start van iets heel moois. Twee tips (opbouwend, als het mag natuurlijk): 1) zorg dat je altijd iemand als @Ruud aan boord hebt, en geef die iets meer inzicht in de productie en controle over communicatie en verzending. 2) Als ik echt mag muggenziften: de afwerking van de vlakken rond het oogje van de tool zou nog iets strakker mogen.

Veel succes met het vervolg.

20 likes

:joy: En het mooiste is nog dat @nieuw over twee weekjes zijn derde lustrum als HF-lid mag vieren…

5 likes

On topic: ik wacht met spanning op order numero 84…

2 likes

Je moet ook niet met een macrolens je tooltje bekijken :see_no_evil:
Ik heb daar geen problemen mee…zit aan je sleutelbos dus krassen en butsen komen vanzelf heel snel.

4 likes

Tja, de doelgroep bestaat uit mensen die in de reflectie van hun wijzerplaat zien dat de onderkant van hun wijzers niet perfect is afgewerkt, dus ik denk dat dit die mensen opvalt. Ik kan er ook heel goed mee leven en nogmaals: ik vind het echt een heel mooi tooltje.

11 likes

Ziet er inderdaad goed uit. En het is wat hier al eerder gezegd wordt, hier kan Jan, mits het goed aangepakt wordt, best een hele tijd mee vooruit. Go Jan👍🏻

3 likes

Zie ik 89 nieuwe reacties… ik al klaar om weer een heen en weer te lezen in dit topic. Blijkt dat het alleen maar positieve reacties zijn… . Net zoals het topic over rolex in de vitrine. Denk je ook vaak bij vele nieuwe reacties dat er eindelijk iets gespot is, maar is het een hoop gezever…

Even serieus, leuk om te lezen dat de bal aan het rollen is :+1:

1 like

Las ik ergens hierboven niet dat de prijs eigenlijk te laag is voor het werk dat erin zit?

Magere boterham vrees ik dan… :slight_smile:

5 likes

Ordernummer: 270 :white_check_mark:

Dit zou wel eens de eerste tool kunnen zijn die (via een omweg) naar de US gaat.

2 likes

Tja, als tijd het enige is wat je hebt, dan kan het alsnog een goede investering zijn toch? En:

Dat zou ook nogal schelen.

2 likes

Kan zijn hoor, dacht zo iets gelezen te hebben.

Zie er persoonlijk verder niet heel veel brood in. Een keer leuk zo maar om mee door te gaan lijkt me wat mager.

Tijd voor een wijntje!!! Proost allemaal.

1 like

Ik weet het eerlijk gezegd ook niet hoor, maar als ik zie 1) wat de verschillende blogs zo al aan de man kunnen brengen en 2) hoeveel horlogenerds er op de verschillende Europese fora actief zijn, dan is er in elk geval wel een markt. Dan denk ik: alles beter dan stilzitten.

Proost!

8 likes